Catrice Prime and Fine: Translucent loose powder

 

 

 

 

 

 

 

Translucent loose powder, een product die niet mag ontbreken in je stash. Volgens mij hebben de meeste beautyliefhebbers er zelfs meerdere. Op andere beautyblogs werd dit poeder bejubeld, tijd om zelf eens de proef op de som te nemen!

Over het uiterlijk ben ik zeer tevreden. De verpakking straalt iets luxueus uit. Er staat ook duidelijk op wat voor product het is. De inhoud is 11 gram.

Dit staat op de achterkant:

Transparant loose powder for a longlasting matt-effect and a fixed foundation, without drying out the skin. Result: an even, velvety-matt but radiant complexion.

 

 

 

 

 

 

 

Wat ik zo leuk vind aan dit poeder is dat het echt zo licht en fijn is van structuur. Het poeder lijkt haast gewichtloos. De poeders die ik voorheen had waren veel grover van stuctuur.

 

 

 

 

 

Zo ziet het poeder er uit op mijn hand. Zelfs op de foto kan je zien hoe zacht het poeder is.

 

 

 

 

 

Hier heb ik het poeder mooi open gewreven. Niets te zien hé! Nu hoef ik niet meer te vrezen voor een witte waas op mijn gezicht. Je hebt ook niet veel product nodig, dus met die giga-verpakking van 11 gram zit je zeker voor een jaar gerust.

Matt-effect? Yes. Ik blink niet. Mijn foundation ziet er mooi egaal en gefixeerd uit. Hij blijft ook langer zitten.

Conclusie: goed product!

Written by Eva

15 thoughts on “Catrice Prime and Fine: Translucent loose powder

Geef een reactie

