Make Up For Ever: sens’eyes

 

 

 

 

 

 

 

 

Tijd om eens te beginnen aan de producten van de goodiebag! Met pijn in het hart hoor. Ik ben iemand die echt zo weinig mogelijk de leukste make-up items gebruikt uit vrees dat ze opraken. Gewoon kijken naar make-up is soms al voldoende voor mij om gelukkig te zijn. Ik heb dan maar deze cleanser uit de bag gegrabbeld omdat het blauwe kleurtje me zo vrolijk leek.

Het flesje is doorzichtig. Heel handig, zo weet je in één oogopslag hoeveel product er nog in zit. Dat mooie blauwe kleurtje mag je toch niet verstoppen?

Dit product is een ‘waterproof sensitive eye cleanser’. Geen parfum, geen alcohol= goed zo!

De structuur zou ik omschrijven als niet-lopend. Zoals je kan zien op de foto blijft het product bovenop het wattenschijfje liggen, het dringt er niet in. Persoonlijk vind ik dat aangenamer want bij een vloeibaar product heb ik al snel het gevoel dat ik veel product verlies in het wattenschijfje.

 

 

 

 

 

 

 

 

Het product voelt niet vettig aan. Achteraf ook geen last van een vettig ooglid. Grote plus, want veel removers kunnen dit niet waarmaken. Geen prikkende ogen, dit product maakt dus zijn naam waar! Bij de normale cleansers heb ik altijd last van prikkende, rode ogen. Dit keer niet. Aanschouw hier het resultaat van 1 oog.

 

 

 

 

 

 

 

 

Conclusie: ik ben zéér tevreden over dit product. Een aanrader!

Written by Eva

13 thoughts on “Make Up For Ever: sens’eyes

  1. Goede review! Ik vind het product erg fijn klinken want als ik twee dingen vervelend vind is het als het product helemaal in het watje trekt en vooral als je er hele vettige ogen aan overhoudt! Dus dit klinkt voor mij ideaal! 😀

Geef een reactie

