Head & Shoulders: apple fresh

 

 

 

 

 

 

 

 

De laatste tijd heb ik last van roos in mijn haar. Automatisch grijp ik dan naar m’n head & shoulders citrus fresh. Maar de laatste dagen viel mijn oog op een nieuwe head & shoulders: de apple fresh. Daar moest ik het fijne van weten!

Haar die naar appeltjes ruikt, zalig toch? Zo heerlijk fris en fruitig door het leven gaan. Als je ’s morgens je haar wast met deze shampoo kan je dag al niet meer stuk volgens mij.

En gedurende de dag weet ik zeker dat je complimentjes zal krijgen van zowel mannen als vrouwen over je glanzende haar die heerlijk ruikt. Hallo boost voor je zelfvertrouwen!

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze shampoo heeft net als alle andere head & shoulder-shampoos het unieke hydra-zinc complex. Dit complex richt zich op de Malassezia Globosa, de schimmel die de schilfertjes veroorzaakt.

Ik zal mijn citrus fresh toch inruilen voor de apple fresh. En jij?

Deze shampoo is verkrijgbaar in supermarkten tegen de adviesprijs van 4.99 euro.

Written by Eva

13 thoughts on “Head & Shoulders: apple fresh

  1. Ik heb het zelf gelukkig niet nodig, al was ik zo ongeveer 1 maal in de maand mijn haar met head & shoulders, om het tegen te gaan zeg maar. Je kent dat wel he, dan heb je al niet veel tijd, rap rap haar droger en opmaken en dan kom je tot de vaststelling dat je hoofd vol roos zit, die ene keer op het jaar. Dat gebeurt mij nu niet meer :p

  2. Ik gebruikte eerst altijd Andrélon, vond ik niet te duur en erg fijn, maar sinds kort gebruik ik cocos shampoo en conditioner (2 grote flessen voor 4 euro samen) en dat is echt heel erg voedend voor mijn haar en de shampoo haalt echt al het vet uit je haar en die is dus erg fijn. En die kan je gewoon halen bij de action. hihi even een aanrader. Dus nee ik ga hem niet vervangen en ik blijf gewoon mijn cocosnoot shampoo en conditioner gebruiken.

Geef een reactie

