Make Up For Ever: boutique exclusive (fotoverslag)

Een paar weken geleden kregen ik in mijn mailbox een uitnodiging van Make Up For Ever om hun nieuwe winkel te gaan bekijken @ Kunstberg 19. Deze boutique exclusive is hun tweede winkel in Brussel en daarnaast bevindt zich de Academy. Met mijn fototoestel in de aanslag stapte ik de boutique binnen.

Ik kwam binnen in beautyheaven! Zo’n mooie producten, werkelijk alle kleuren die je maar kan bedenken…om de winkel grondig te kunnen bekijken zou ik zeker enkele dagen nodig hebben.

Look at those gorgeous colours!!! Als je dit ziet beginnen je handen toch spontaan te jeuken en borrelen de meest creatieve looks toch op in je hoofd?

We kregen een goeie en informatieve uitleg door een heel vriendelijke dame van MUFE. Vooral het verhaal over het ontstaan van MUFE is me bijgebleven. Dany, de oprichtster van MUFE was oorspronkelijk actief in de theaterwereld en schilderde de decors. Op een avond was er een probleem: de visagiste was nergens te bespeuren. Wie goed decorstukken kan schilderen kan ook goed mensen ‘schilderen’ dachten ze en zo vroegen ze Dany om de visagie te doen. And MUFE lived happily ever after….

Dit najaar gaan we massaal voor de Black Tango look. Persoonlijk zou ik die omschrijven als retro, romantisch, burlesque….Het ziet er alleszins zeer klassevol en draagbaar uit.

Het oogschaduwpalette heeft iets heel bijzonders: elk kleurtje heeft een dekseltje. Dit voorkomt het uitdrogen van het product. Wat hebben ze dat goed bedacht zeg!

Waterproof lipgloss. Unbelievable! Een must-have voor elke poolparty of beachparty.

Meest schattige brow-kitje ever. Het bevat gekleurde wenkbrauwgel die waterproof is, een penseeltje om het aan te brengen en een borsteltje voor de finishing touch.

Hier hebben we de aqua seal. Ik noem het magic in a bottle. Met dit product kan je van gewone oogschaduw waterproof oogschaduw maken. Je neemt een beetje oogschaduw, voeg er wat druppeltjes aqua seal aan toe, mengen…done! Op haar hand je zien hoe groot het verschil ook is in pigmentatie.

We mochten ook een kijkje nemen in de MUFE Academy. Daar hangen echt prachtige foto’s van body paintings.

Zou je niet zweren dat dit een schilderij is?

Dit is een klaslokaal. Mooi lichtinval, grote tv-schermen, een projector en elk z’n eigen make-uptafeltje. Wie zou hier niet willen les volgen?

Last but not least, the goodie bag.

Prachtig tasje, ik ga het gebruiken als clutch. In het tasje zaten 10 miniatuurtjes die ik zeker voor jullie nog zal reviewen. Zelf ben ik heel erg benieuwd naar de rode lipstick en de HD-producten.

Hartelijk dank aan het Make Up For Ever team (http://www.makeupforever.be/) voor de vriendelijke ontvangst en de deskundige uitleg én aan Nancy van Puracos (www.puracos.com)  voor de uitnodiging. Mijn mede-blogsters Astrid (http://beautyblogastrid.wordpress.com/) en Marijke (www.nymphette.be) wil ik bedanken voor het aangenaam gezelschap. Het was een dagje om nooit meer te vergeten. Tot de volgende keer!

Written by Eva

28 thoughts on “Make Up For Ever: boutique exclusive (fotoverslag)

  1. Wauw mooie boutique! En die lipstick in de goodiebag vind ik echt gaaf, mooi kleurtje. Ik ben benieuwd naar de reviews. En haha ik zou daar zeker graag les willen volgen, is alleen a little bit faaaaaar away. =(

  2. Ik moet zeker eens naar de nieuwe winkel! Naar de oude ben ik al eens geweest, heel leuk, maar wel een beetje klein. Denk dat deze iets ruimer zal zijn. Benieuwd naar die HD producten!

Geef een reactie

