TAG: Wat is je max?

freepik.com

 

 

 

 

 

 

Tijd voor een tag! Dit keer heb ik een heel originele tag gevonden: wat is je max? Bij deze tag geef je te kennen hoeveel je maximum spendeert aan een bepaald soort beautyproduct. Voor de lezers is het interessant en zo sta ik ook even stil bij mijn financiën 😉

Dagcreme: 15 euro. Dagcrème is een product die zelfs in budgetversie al redelijk duur is. Dit is ook een essentieel product waar je niet op mag besparen vind ik.

Reinigingsproducten: 10 euro. Mijn favoriete reiniger is de sea weed van the body shop en die kost 10 euro.

Foundation: 15 euro. De BB cream van Garnier is m’n holy grail en kost 10 euro. Ik weet dat BB cream en foundation niet hetzelfde zijn maar ik plaats het hier voor het gemak onder dezelfde noemer.

Concealer: 5 euro. Het concealer palette van Catrice is één van m’n favoriete producten en kost minder dan 5 euro.

Blush: 10 euro. Daarvoor kan je echt al een leuke blush kopen. Die van Sleek bijvoorbeeld liggen beneden de 10 euro.

Highlighter: 5 euro. In de Hema hebben ze leuke highlighters voor een schappelijke prijs.

Lipstick: 4 euro. Draag ik misschien twee dagen op een jaar dus daar geef ik niet veel geld aan uit.

Lipgloss: 5 euro. De beste lipgloss vind ik die van Catrice en die kosten niet meer dan 5 euro.

Parfum: 40 euro. Parfum is altijd duur dus volgens mij is dit bij de meeste vrouwen het duurste item.

Oogpotlood: 5 euro. Gebruik ik zelden dus geen groot budget hiervoor.

Oogschaduw: 15 euro. Dit koop ik meestal aan in palettes. Ik heb zeer weinig mono’s.

Mascara: 10 euro. Mijn lievelingsmascara kost maar iets van 3 euro en is van Essence.

Zoals je kan zien is alles bij mij hééél erg budget. De budgetmerken hebben gewoon goeie producten, what can I say? Veel geld uitgeven aan 1 product krijg ik echt niet over m’n hart. Met het geld van een Chanelproduct koop ik liever 10 budgetproducten. In de toekomst zal dit misschien nog veranderen. Als student is je budget niet zo groot natuurlijk. Wie weet als ik ga werken dat ik mezelf verwen met af en toe een high-end product, moet kunnen 🙂

Written by Eva

17 thoughts on “TAG: Wat is je max?

  1. Leuk om te weten! 40 euro voor parfum vind ik nog best pittig. Maar aan andere items geef je dan weer best weinig uit.. zo komt alles nog in balans 😉

  2. Wat leuk om te lezen hoe andere mensen over de prijzen etc. denken! Ik houd het nu ook nog lekker budget en met een paar dure merken die ik al had. Als ik ga werken dan moet een high-end product ook af en toe wel kunnen ja! 🙂

  3. Leuke tag, ik denk daar eigenlijk nooit over na. Alleen mag oogschaduw van mij wel boven de 15 euro zijn, omdat ik dat belangrijk vind + mijn foundation. Ik moet een goede dekking hebben, anders gaat het vlekken + kleur of course, vandaar dat ik weer voor MAC ga, qua mengen enzo. 😀

Geef een reactie

