Garnier BB cream: Miracle Skin Perfector voor gemengde tot vette huid

 

 

 

 

 

 

 

 

De BB creams, niemand kan er tegenwoordig aan ontsnappen. Elk merk heeft er tegenwoordig één in z’n gamma en ook op tv en in de boekjes word je ermee om de oren geslagen. Deze trend kan je als beautyblogger niet negeren dus ik heb mezelf er ook één aangeschaft om voor jullie te reviewen.

De BB cream heb ik gekocht in het kruidvat. Normaal gezien kost hij 9.99 euro maar er liep een actie en ik kon hem voor 7.99 euro meenemen. De prijs vind ik alvast een pluspunt.

 

 

 

 

 

 

 

 

De tube vind ik er erg elegant uitzien. Groot en slank. De kleur is ook goed gekozen. In je lade weet je meteen dat je bb cream vast hebt een geen make-upremover ofzo.

 

 

 

 

 

 

De tube heeft een heel smalle opening, echt perfect om te doseren.

 

 

 

 

 

Hier zie je de bb cream op m’n hand. Ik heb de lichte versie gekocht. #bleekscheet

 

 

 

 

 

 

Hier is de bb cream uitgewreven. Je ziet hem echt niet zitten. De ideale tint dus.

Mijn bevindingen:

De textuur is perfect. Redelijk lopend waardoor hij makkelijk uitsmeert.

De geur is ook oké. Niet overdreven geparfumeerd ofzo.

De tint is voor mij persoonlijk ideaal. Eindelijk eens een budgetproduct die geen roze ondertoon heeft. Daarom alleen al is hij bij mij een holy grail.

Hij blijft de hele dag goed zitten. Zelfs bij de temperaturen van de afgelopen dagen!

Maar wat voor mij en de andere lotgenoten met een vette of gemengde huid nog het belangrijkst is: maakt hij de anti-glans belofte waar? Een volmondig ja!!!

Kortom voor mij is dit product echt een geschenk uit de hemel 😀 Budgetproof, de perfecte tint én anti-glans.

Written by Eva

27 thoughts on “Garnier BB cream: Miracle Skin Perfector voor gemengde tot vette huid

Geef een reactie

