Kruidvat zinktabletten

 

 

 

 

 

 

 

De laatste weken heb ik echt enorm last van haaruitval. Misschien verlies ik mijn winterhaar? In ieder geval leuk is anders. Gelukkig kwam mama met een oplossing op de proppen.

Ze had in een tijdschrift gelezen dat zinktabletten goed helpen tegen haaruitval. De volgende morgen stond dit busje al klaar op de ontbijttafel. Nogal een service hé zeg!

Er zitten 90 tabletten in, genoeg dus voor een kuur van een paar maanden. Je mag nu ook geen mirakels verwachten en denken dat je na 1 week al een verschil zult zien.

Op de verpakking staat dat de tabletten het natuurlijk afweersysteem bevorderen en voor een goed geestelijk evenwicht zorgen. Interessant…

Je neemt ze best in tijdens de maaltijd met een glas water. Ze geven een licht smaakje af maar het smaakt niet vies dus geen probleem voor mij.

 

 

 

 

 

 

De tabletten zijn rond en plat van vorm. Geen gigantische joekels waar je bijna in stikt. Een groot pluspunt vind ik.

Over een maand ofzo zal ik jullie een update geven 🙂

Written by Eva

13 thoughts on “Kruidvat zinktabletten

  1. Normaal zal je een kleine verandering zien! Die tabletten zijn wel bekend. Alleen het volhouden is lastig, dus blijven gaan girl! 😀

Geef een reactie

