MAX colors baked eyeshadow

 

 

 

 

 

 

Deze week ging Silke naar de action. Ik had helaas nog examens dus ik kon mij geen uitstapje permitteren. De lieve schat stelde voor dat ik een lijstje maakte met items die ik wou en zij zou ze dan voor me halen.

Ik had twee producten op mijn lijstje: dit eyeshadow palette en een blush. Later komt er nog een review over de blush.

Dit palette had ik al dikwijls gezien op andere blogs en aangezien ik momenteel een onverklaarbare crush heb op brons-bruintinten kon ik deze kans natuurlijk niet laten liggen.

 

 

 

 

 

 

Wat ik zo mooi vind aan het palette is dat de oogschaduw in bolletjes is. Heel erg leuk, ik vind het er toch aantrekkelijker uitzien dan de standaard platte pans.

De verpakking is wel heel moeilijk om te openen. Op andere blogs had ik dit ook al gelezen. Best de verpakking dus op een kiertje laten staan tenzij je graag je nagels zou breken of 5 minuten bezig bent met het openprutsen.

De naam van het palette is 471 Brown & Beige. Geen creatieve naam maar dat had ik ook niet verwacht. De make-up blijft 18 maanden goed en is cruelty free!

Dit product kostte 1.29 euro geloof ik. Drie keer niets dus. Er is nu ook een Action in Brugge. Allen daarheen 😀

Eind deze week komt nog een artikel waarin ik de swatches toon en de kleuren verwerk in een look.

Written by Eva

8 thoughts on “MAX colors baked eyeshadow

  1. Ooh had al graag een uitprobeersel gezien Evatje 😀 Ik heb het ook gekocht, omdat ik het mooie kleurtjes vond! De action in Sint-Pieters. Ik zou zeggen ‘ beat that Kruidvat!!’ , want ze hebben daar zelfs shampoo’s, die je ook in Kruidvat koopt, maar daar 3 euro goedkoper 😀 MWhoahahhahaa!!!

  2. Lijkt me heel fijn zeker voor z’on goedkope prijs! Ik zou eigenlijk niet weten, waar we hier in Belgie actions hebben, toch niet in mijn regio alvast. en i love alles what baked is en vooral op nummer 1 de baked oogschaduws! 😀

Geef een reactie

