Barbie with an edge

Hoogstwaarschijnlijk zegt de naam ‘ Iggy Azalea’ je helemaal niets. Dat is ook normaal. Deze Australische dame is nog nieuw in de muziekindustrie en maakt vooral underground rapmuziek. De verwerkte teksten in die muziek zijn niet mals. Mijn moeder zou mijn mond met zeep wassen als ik ze overnam… .

Toch heeft deze juffrouw lef, als één van de weinige vrouwen wroet ze zich een weg naar de top van de rapmuziek.

Maar dat is niet de belangrijkste reden waarom we ze in de gaten moeten houden. Naast die ‘girlpower’ heeft ze een excentriek gevoel voor stijl en beauty. Bad Barbie, zo zou ik haar het best kunnen omschrijven. Een melkwitte huid, eindeloos hoogblonde lokken ( het is haar echt haar!), zwaar aangezette eyeliner en een fel gekleurde lippenstift.

Er lopen heus wat gewaagdere looks rond op deze planeet, maar Iggy lijkt een goede balans te hebben gevonden tussen ‘uitdagend’ en ‘draagbaar’. Het is immers niet gemakkelijk om met felle kleuren te werken op je gezicht. Vaak laten we die fushiaroze lippenstift dan ook liggen in het winkelrek.

Go Iggy-style en durf deze zomer buiten te komen met een gewaagde look. Want diep vanbinnen schuilt er in ons allemaal een Bad Barbie!

Written by Silke

14 thoughts on “Barbie with an edge

  1. MAC Lady Danger. De naam zegt al genoeg, op dit moment mijn favoriete felle lipstick die echt prachtig overdag gedragen kan worden! Net zoals haar geweldige roze lippen. Mooie foto’s! Ik kon haar nog niet, even YouTuben.

Geef een reactie

