Summer nail polish

Die vrolijke kleurtjes, een mens wordt er op slag gelukkig van 😀 Ik heb voor jullie drie collages gemaakt. Van boven naar onder zie je Essie, O.P.I. en China Glaze.

Persoonlijk vind ik die van Essie het mooist. De kleurtjes zijn zo fris en fel. Geweldig gewoon dat die lakjes nu te koop zijn in het kruidvat!

Mijn favoriete lakje is het oranje van China Glaze. Mooi donker oranje met shimmer. Het straalt echt warmte uit vind ik. De laatste tijd val ik meer en meer op oranje nagellak. Als je de collages goed bekijkt zie je bij elk merk een oranje lakje staan.

Welk kleur trekt jullie aandacht de laatste tijd?

Written by Eva

22 thoughts on “Summer nail polish

Geef een reactie

