Shampoo experiment

 

 

 

 

 

 

 

Deze week was er grote paniek in de badkamer. Waar vind ik shampoo? Duizenden conditioners te vinden maar nergens shampoo. Uiteindelijk had ik eentje gevonden, maar wat stond op de fles? For men. Zou ik of zou ik niet…

Ja! Ik heb het aangedurfd om als vrouw mijn haar te wassen met mannenshampoo. Spannend was het zeker.

Het flesje ziet er mannelijk uit. Lekker stoer in het zwart. Zelfs zonder etiket zou je al kunnen raden dat dit mannenshampoo is vind ik.

De shampoo is een samenstelling van taurine (bekend om energieke kracht) en krachtgevend actief vruchtenconcentraat.

Ook is hij verrijkt met pyrithionzink en menthol. De verfrissende formule zou roos al na de eerste aanbreng verwijderen.

De mentholgeur viel mij direct op. Het stinkt niet maar het is toch even wennen. Precies alsof ik mijn haar aan het wassen ben met kauwgum.

 

 

 

 

 

 

 

De kleur van de shampoo is lichtblauw zonder extraatjes. Had er iemand parelmoerglinsters verwacht in mannenshampoo?

Wat mij wel opviel was dat de shampoo minder schuimt dan ik gewoon ben. Geen idee als dit typisch is voor mannenshampoo of als dit gewoon aan de samenstelling ligt van deze specifieke shampoo.

Het belangrijkste is natuurlijk het resultaat. Ontploft haar, haaruitval, doffe kleur…? Niets van. This is the best shampoo I ever had! Geen grapje. Echt waar, mijn haar is nog nooit zo zacht geweest. Zelfs mijn mama zag het verschil. Alleen de anti-roosbelofte komt hij niet na.

Dus dames, in geval van nood kan het geen kwaad om eens de shampoo van papa/broer/boyfriend te lenen!

Written by Eva

16 thoughts on “Shampoo experiment

  1. Haha zalig :d ! Mijn vriend gebruikte deze week mijn shampoo, eentje van Elsève. Zo zegt ie achteraf : das wel goed he, die roze shampoo, mijn haar wordt er zo zacht van. Hihi, mannen :p

  2. verrassend! Mijn hubbie gebruikt Andrélon juist omdat het zo lekker schuimt dan heeft hij het idee dat zijn haar goed schoon wordt 😉 zal deze dus maar niet voor hem meenemen.

Geef een reactie

