25 questions tag

Heb je huisdieren?
Ja, een bejaard katinnetje van 14 jaar.

Noem 3 dingen op die op dit moment het dichts bij je liggen.
Mijn gsm, een lippenbalsem en een cursusblok.

Hoe is het weer op dit moment?
Zonnig maar bewolkt.

Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Ik heb nu een voorlopig rijbewijs. Hopelijk haal ik deze zomer mijn rijbewijs.

Hoe laat stond je vanmorgen op?
Rond acht uur. Het examen is pas om kwart voor twaalf.

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisterenavond.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Sleepy Hollow. Een film van Tim Burton met Johnny Depp in de hoofdrol.

Wat staat er in je laatste smsje?
Ik delete altijd mijn smsjes na het lezen.

Wat is je ringtone?
Mijn gsm staat altijd op trillen dus ik heb geen ringtone ingesteld.

Ben je wel eens in een ander land geweest?

Ja. In deze landen ben ik al geweest: Nederland, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje en Cyprus.

Hou je van sushi?
Ik heb het nog nooit gegeten. Rauwe vis spreekt mij niet aan.

Waar doe je je boodschappen?
Een beetje overal. Maar meestal in Delhaize.

Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?
Nog nooit.

Hoeveel broers/zussen heb je?
Geen.

Heb je een gewone computer of laptop?
Een laptop van Toshiba.

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
21.

Draag je contactlenzen of een bril?
Ik draag een bril.

Verf je je haar?
Nee.

Vertel iets over je planning van vandaag
Vandaag heb ik mijn voorlaatste examen. Ik zal pas in de namiddag terug thuis zijn. Dan ga ik wat telefoontjes plegen en wat foto’s maken en artikelen schrijven voor de blog. ’s Avonds wat tv kijken en de krant lezen en daarna slapen.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Kan ik me niet direct herinneren…

Wat is de perfecte pizza?

Een vegetarisch pizza. Wat tomatensaus, mozzarella en groentjes. Ik niet graag krokante pizza.

Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?
Hamburgers.

Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Zeker weten.

Wat voor kleur ogen heb je?
Groen.

Proef jij het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Ik drink ze allebei niet veel, dus nee.

Written by Eva

21 thoughts on “25 questions tag

Geef een reactie

