Sweet pommy

 

 

 

 

 

 

 

 
Ik snuffel graag rond in winkels zoals de wibra en de action. Eventjes voel ik mij dan als een Beyoncé of een Jennifer Lopez die alles kan kopen wat haar hartje begeerd. Helaas de stoere, hete bodyguards in kostuum krijg ik er niet bij …

Op mijn laatste snuffeltocht in de Wibra, of zoals we het in mijn geheim gennootschap wel eens durven benoemen ‘ de Bra’, vond ik dit leuke en schattige parfumflesje. Sweet Pommy is een eau de parfum van 100 ml en heeft me 3,99 euro gekost. Dat het een eau de parfum is zullen we waarschijnlijk met een korreltje zout moeten nemen. Ik nam het maar mee in mijn boodschappentas, als het niets zou worden dan kon ik het nog gebruiken als wc- verfrisser .

Hoe ruikt dit parfum? De naam zegt dat het als zoete appel zou moeten ruiken.  Ik vind persoonlijk dat het een combinatie is van appel met bloemen. Het is heel erg zacht, fris en ruikt eigenlijk echt wel ‘sweet’. Geslaagde aankoop dus! Zelfs de boyfriend vond het een lekker geurtje, lucky me.

Wat ik ook zo leuk vind aan dit parfum is dat een heel erg leuk flesje is. De appelvorm met het steeltje is erg schattig om in je slaapkamer te zetten.

Wat misschien een minpunt is, maar dat valt ook te verwachten van een parfum dat 4 euro kost: het blijft geen hele dag op je kleren zitten. Een keer herspuiten is dus wel nodig als je de hele dag naar zoete appeltjes wil ruiken. Met 100 ml is dat geen probleem vermoed ik?

Mijn eindconclusie is dus dat ik tevreden ben met mijn aankoop en dit nog maar eens het bewijs is dat wij arme ‘ student/leerling/jongvolwassene/ tiener/ …’ ook echte beauties kunnen zijn zonder veel euro’s te moeten spenderen. Beat that Beyoncé en Jennifer!

Written by Silke

11 thoughts on “Sweet pommy

  1. Haha, die bodyguards. xD Hij lijkt mij ook wel lekker ruiken, vooral de combinatie zoals jij zei. Zelf heb ik de travelspray bij mij, even een snelle spray tussendoor is niet mis hoor, dan ruik je hem zelf ook weer. 😀

Geef een reactie

