GOSH velvet touch eye liner: black ink (waterproof)

 

 

 

 

 

 

 

Zwarte eye liner. Een must-have voor elke vrouw hé? Ik heb er dan ook welgeteld ééntje in m’n bezit. Iets die je niet vaak gebruikt heb je geen 10 exemplaren van nodig vind ik. Deze van Gosh heb ik in februari gekocht in het kruidvat en sedertdien nog niet zo veel gebruikt. Daar moet dringend verandering in komen!

De eye liner heeft een strak uiterlijk. Helemaal zwart met ‘GOSH’ er op. Het product bevat 1,2 gram en kost 6,5 euro. Aan het uiteinde heb je zo’n systeem waar je aan draait en dan komt de eye-liner er uit. Alvast veel handiger dan al dat slijpen. Bij de tester in de winkel werkte het draaisysteem perfect maar bij mijn exemplaar is het kapot. Typisch.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De textuur is heel zacht, vandaar de naam velvet touch. Velvet betekend fluweel. De eye-liner heeft wel een ronde top. Dat maakt het dus moeilijk om er een elegant fijn lijntje mee te trekken. In dat opzicht is een eye-linerpotlood met fijne punt wel handiger. Je kan de eye-liner ook slijpen als je wil maar doordat het product zo zacht is vlakt het dus snel af en zal je heel snel moeten bijwerken als je toch een fijne punt wil.

Nu de kleur. Die vind ik een beetje tegenvallen. Van een product die ‘black ink’ heet verwacht ik echt wel zwart-zwart en een goede pigmentatie. Bij de swatch zie je dat het kleur meer een soort donkergrijs is. De kleur is ook niet overal even egaal. In het streepje zie je donkere en blekere stukjes.

 

 

 

 

 

 

 

 

Is de eye-liner waterproof? Ja! Ik heb m’n arm gedurende een minuut onder de kraan gehouden en hij bleef mooi zitten. Daarna heb ik met m’n vingers over de swatch gewreven (die nog bedekt was met waterdruppels) en nog steeds geen vlekken. Zelfs met papier bleef alles mooi zitten! Qua waterbestendigheid kan dit tellen!

 

 

 

 

 

 

 

 

Conclusie: Ben je op zoek naar een eyeliner die niet echt uitblinkt in pigmentatie maar wel een hoogvlieger is op vlak van waterbestendigheid? Dan is dit hét product voor jou.

Written by Eva

22 thoughts on “GOSH velvet touch eye liner: black ink (waterproof)

  1. Een handige voor op mijn werk dus 🙂
    ‘k Vind het zo genant om als enige mijn eyeliner elke keer te hoeven gaan bijwerken in het toilet… Dan komen er mensen binnen met een blik van : “kijk, we hebben Barbie in dienst bij ons” 😀
    Spijtig dat ik die niet gekocht heb met de 1+1 actie !

  2. Ik vrees dat ik ga passen, ik hou eigenlijk niet zo van waterproof make up. Gaat er altijd zo moeilijk af #lui. 😉
    Jammer van die pigmentatie en die ronde dop.

    Ook ik heb dat voor, in de winkel werkt het en thuis werkt het niet. Vandaar dat ik steeds potlood boven zo een onnozel systeem kies dat niet foolproof werkt. 😉

  3. Jammer van de pigmentatie, want dat vind ik eigenlijk wel belangrijker dan waterproof. En het feit dat je er niet echt dunne streepjes mee kan zetten, maakt dit product totaal nutteloos voor mij.

  4. De Gosh oogpotloden wil ik ook zeker eens gaan uitproberen eventueel ter vervanging van de Urban Decay 24/7 glide ons die met hun 16 euro niet echt budget proof zijn..

  5. Pingback: Artikels uit de oude doos Part III | Beauties@Work

Geef een reactie

