Sleek PPQ palette: me, myself and eye

 

 

 

 

 

 

Mijn eerste Sleek Palette 😀 Wat een mijlpaal. Beetje bij beetje zie ik mijn eyeshadow stash groeien. Ook het aantal merken is aan het vermeerderen. Volgende merken zou ik nog graag aan m’n lijstje toevoegen: Nars, Inglot, Too Faced, Kiko en Benefit. Ik denk dat elke beautyliefhebber ondertussen wel 1 of meerdere van deze sleek palettes in zijn bezit heeft. Terecht of niet?

 

 

 

 

 

 

 

 

Het palette zit in een mooi rood doosje. Valt lekker op tussen die o zo originele zwarte verpakkingen. Pas op, niets tegen zwarte verpakkingen (stralen klasse uit), maar af en toe kan het leven wat kleur gebruiken 🙂

 

 

 

 

 

Hier is ie dan. In volle glorie. Even moeten puzzelen om het woord Sleek op foto te krijgen. Je moet de juiste lichtinval zoeken en dan is het duidelijk leesbaar. Ik ben trouwens heel erg fan van het lettertype. Doet me denken aan m’n eigen geschrift.

Jullie zijn natuurlijk benieuwd naar de swatches dus ik zal jullie  niet langer in spanning laten.

 

 

 

 

 

 

Nog even de kleurtjes en de bijhorende (coole! namen)

De swatches zijn genomen met primer.

 

 

 

 

 

 

De bovenste rij. Het wit en roze zijn iets minder duidelijk. Beide zijn lichte kleuren dus ergens wel logisch dat die niet meteen opvallen. Voor mij springt het turquoise in het oog, isn’t it gorgeous 😀

 

 

 

 

 

 

De onderste rij. Uiterst links is er goud. Ik zeg het voor de zekerheid want anders kijk je er misschien over.  Hier springt vooral het donkergroen er uit.

Voldeed dit palette nu aan de torenhoge verwachtingen? JA! De pigmentatie is werkelijk fenomenaal. Minstens even goed als iedereen beweerde. De kleuren zijn ook kleuren die je niet zo snel zal vinden in een doorsnee oogschaduwpalette.

De textuur is ook zalig. Zo’n zacht poeder. Smelt precies weg op je vingers. Het blend ook heel makkelijk. Belangrijkst van allemaal: blijft goed zitten én creased niet. Wat kan je nog meer verlangen?

In de toekomst zal ik zeker nog palettes kopen. Voorlopig blijft dit mijn number one 🙂

Written by Eva

 

24 thoughts on “Sleek PPQ palette: me, myself and eye

  1. Damn you Sleeeeeek! Wat een geweldige pigmetnatie weer en oh my god, wat een heerlijke kleuren. Sowieso ben ik gek op hun palettes, wil er nu alleen maar meer aanschaffen! Op dit moment heb ik er al twee, maar daar kunnen nog veel meer bij. ^^

Geef een reactie

