summer collection

summer collection
hey girls ๐Ÿ˜€ Ik hebย geprobeerd een aantal collages te maken op Polyvore. Het resultaat is nog niet superprofessioneel. Naarmate ik oefen zal het wel beter gaan. Vandaag heb ik het voor het eerst gebruikt.
De site is al langer bekend onder beautybloggers maar ik had er nog nooit gebruik van gemaakt tot nu. Het is superhandig en ook nog relatief eenvoudig. Vanaf nu kunnen jullie je dus af en toe verwachten aan een collage.
Deze ‘collectie’ collages bestaat uit fashion, accessoires en make-up. Allemaal toffe kleurtjes, pure eye-candy!
De volgende keer hoop ik dat het lukt om alles mooi samen te zetten en jullie ook de prijzen en merken te kunnen geven.
Wish me luck!
written by Eva
15 thoughts on “summer collection

Geef een reactie

