Shoplog blogsale

 

 

 

 

 

 

 

Ik ben diegene die zich bezig houdt met het beheer van de webite en het lezen-netwerken op ander blogs. Zo kom ik af en toe een blogale tegen. Fantastisch vind ik dat! Meteen heb ik de reflex om te mailen of smsen naar silke van ‘hey check eens die blog :D, ik wil graag dit en dat. Wat wil jij? We bestellen ook altijd samen want dat komt goedkoper uit. De producten laten we samen opsturen naar 1 adres en we delen de verzendingskosten. 

Dit keer had ik een blogsale gespot op www.thebelgianbeautyreview.be. En wat zag mijn oog daar…SLEEK! Al maanden zat ik kwijlend naar sleekfoto’s te kijken op blogs en iedere keer dacht ik bij mezelf: dit MOET ik hebben. Maar zoals jullie weten is sleek geen merk die je gewoon in het kruidvat kan kopen (we wish!). Op webshops is hij wel makkelijk te verkrijgen  maar de verzendingskosten vind ik nogal hoog in verhouding tot de prijs van het palette zelf. Een palette scoren op een blogsale was dus de ideale manier om op een goedkopere manier aan sleek te raken.

In totaal heb ik drie sleek items gekocht. Alledrie limited edition! Twee blushes ( Aruba en Santorini) en een iDivine palette (PPQ: me, myself and eye). Nu nog op een andere blogsale m’n favoriete palette (sunset) scoren en ik ben de happiest girl alive!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Written by Eva

Ik kreeg deze week een pakketje met make-up in mijn brievenbus. De meeste producten waren van ELF en ééntje van Catrice. ELF = happy as a unicorn! Ja, ik denk dat ik mijn ‘merk’ heb gevonden!  Liefde op het eerste gezicht, ik kan niet wachten om het product te gebruiken.  Het werkt gewoon goed en dat maakt me gelukkig. Mijn huid en de producten van ELF zijn een steengoede combinatie.

Wat heb ik gekocht?

Een golden bronzer van ELF

Eyeshadow ‘ whild wheat’, een soort zacht bruin van ELF

Concealer kit ‘light’ van ELF

Bronzer ‘ Caramé’, limited edition van Catrice

Waarom kocht ik deze producten?

Ik was op zoek naar goeie en toffe make-up om te dragen in de zomer. Na de examens wachten er namelijk een aantal toffe feestjes en dan wil ik schitteren, letterlijk… . Dus de bronzer van ELF en Catrice leek me wel wat. Die concealer…  – zucht – het is een verslaving aan het worden. In de zomer draag ik amper foundation, maar hier en daar wat wegwerken met concealer kan natuurlijk wel altijd. En die oogschaduw kon ik gewoon niet laten liggen, bruin gaat altijd en overal!

De foto bovenaan het artikel zijn de producten die ik gekocht heb.

Written by Silke

Reviews van de producten volgen nog 😀 dus stay tuned! Ook nog hiep hiep hoera, want B@W bestaat vandaag 4 maanden. Wat vliegt de tijd…Om dat te vieren hebben we een facebook aangemaakt. Je vind de like-box in de linkerkolom, je kan er niet naast kijken. Go click that button 😀

17 thoughts on “Shoplog blogsale

  1. Leuke spulletjes, op een blogsale kan je soms amazing dingen vinden echt geweldig!
    het PPQ palette van Sleek vind ik echt geweldig die kleuren wow! denk dat ik deze ook wel eens ga bestellen ergens 😀

  2. Bogsales zijn altijd leuk maar bij beauty by elke betaal je nog geen twee euro verzendkosten als je een Sleek pallet gesteld. De mijne komen van daar en voor minder dan tien euro (pallet +verzend) is het palletje thuis!

    Ik kijk al uit naar je swatches!

Geef een reactie

