Diorific lipstick: rose boogie/flirty fuchsia

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja dames, met enige trots kan ik jullie dan eindelijk een high-end product presenteren! Dit is de lipstick die jullie in m’n lipstickstash artikel al zagen. Mijn tante is ook een grote beauty-addict en fervent liefhebster van high-end producten. 10 jaar geleden kreeg ik van haar deze lipstick. De kleur staat me langs geen kanten, maar kom, een gegeven paard kijkt men niet in de bek.

De huls is alleszins prachtig. Mooie vorm, goud met blauwe streepjes en Christian Dior er in gegraveerd.

 

 

 

 

 

 

 

 

Zo ziet de lipstick er uit zonder huls, still pretty fancy 🙂

Op de onderkant staat: Diorific 012, rose boogie, flirty fushia. Geen idee waar alle namen vandaan komen. Misschien een naam van de collectie of limited edition? Of heeft de lipstick twee namen?

 

 

 

 

 

 

 

 

De textuur is perfect. Smeert goed uit, lekker creamy textuur. Pigmentatie is subliem. Kijk zelf maar! Ik ben er nu toch van overtuigd dat er een verschil is tussen low- en highbudget lipsticks.

De geur is oké. Doet me denken aan Nivea.

Zo ziet hij er uit op m’n lippen:

 

 

 

 

 

Wanneer gebruik ik deze lipstick nu? Aangezien het totaal mijn kleur niet is én veel te fel is gebruik ik hem voor verkleedpartijtjes.

Aangezien het een cadeau was kan ik jullie niet zeggen hoeveel deze lipstick kost en als die nu nog verkrijgbaar is, sorry.

Written by Eva

23 thoughts on “Diorific lipstick: rose boogie/flirty fuchsia

  1. Ik ben ook een lowbudget-fan, buiten voor lipsticks. Daar zit het grootste verschil tussen de portemoneevriendelijke en de portemoneeonvriendelijke versie. Ik ga dus altijd voor de high-end merken bij lipstick.

    Prachtig omhulsel, ziet er super chique uit. En de kleur is ook fantastisch, lekker fel.

  2. Prachtige kleur! Ik heb ooit ook een Dior lipstick gehad.. zoo mooi alleen de verpakking al. Het ziet er zo heerlijk luxe uit. Vanwege de prijs laat ik ze nu toch even staan, maar zwijmelen doe ik nu wel bij deze foto’s 😉

  3. Pingback: Artikels uit de oude doos Part II | BeautiesAtWork

Geef een reactie

