BB cream Nude Magique L’oréal Paris

 

 

 

 

 

 

De BB-creams zijn de nieuwste sensatie op vlak van beauty. We konden deze trend niet links laten liggen dus kochten wij ook één van die befaamde BB-creams. Ik koos voor Nude Magique van l’oreal paris. Ik betaalde ongeveer  10,50 euro voor  30 ml in de Delhaize.

Speciaal aan deze crème is dat ze er wit uitkomt maar eenmaal er aanraking is met de huid ze de kleur aanneemt van jouw huid .

De bedoeling van die Blemish Balms is om je huid te verzorgen en een frisse tint na te laten. Veel imperfecties ga je niet wegwerken met deze crème.

Het zou de ideale vervanger zijn van foundation in de zomer. Is dat zo?

De dekking is zeer licht, je ziet ook absoluut niet dat je iets draagt van make-up. Ideaal voor in de zomer, dat moet ik wel toegeven. Hoe zit dat dan met die dekking? Wel in de zomer ziet onze huid er altijd stukken beter uit, dus heel wat imperfecties zijn dan ook niet meer zo zichtbaar. Het is dus niet nodig om foundation aan te brengen! Want laten we eerlijk zijn, foundation en een warme zomerdag = NO NO. Je kunt nog altijd met concealer hier en daar wat doen ‘verdwijnen’.

 

 

 

 

 

 

Deze BB-creams zijn dus een goed alternatief en ik ben best tevreden over mijn aankoop. In het begin was het wennen, de structuur voelde wat vreemd aan, de kleurverandering en vooral de zeer lichte dekking deed me wat twijfelen. Maar na even oefenen heb ik de techniek wel onder de knie en vind ik echt een goed product.

Nadeel vind ik de prijs, het is niet goedkoop naar mijn mening. Ik heb het gevoel dat ik wel enkele tubes zou verslijten als ik dit de hele zomer zou gebruiken.

Conclusie: tevreden over mijn aankoop, maar ik zou het nog niet direct opnieuw kopen. Ik wil eerst de andere producten op de markt uittesten.

Written by Silke

14 thoughts on “BB cream Nude Magique L’oréal Paris

  1. Het klinkt wel goed maar zal het niet aanschaffen. In de zomer doe ik alleen wat creme en concealer op. Momenteel heb ik ook de clinique city block sheer waar ik erg tevreden over ben en als een soort bb cream gebruik op de warme dagen 🙂

  2. Afgelopen weekend kreeg ik een BB cream in mijn Glossybox.
    Vooralsnog wel tevreden over maar zal het alleen gebruiken als ik wat kleur kan gebruiken in mijn gezicht. Wat wel zal meevallen in de zomermaanden hopelijk 😉

  3. Goede review! Ik had een tester gehad van de Glamour, oh my god.. echt niet voor herhaling vatbaar, een paarse ondertoon en tien keer zo donker dan mijn eigen huid. xD Gelukkig testte ik hem op mijn hand. :’)

Geef een reactie

