Claire’s cosmetics nail polish: brons

 

 

 

 

 

 

 

 

Na mijn laatste nagellakavontuur met het glitterroze had ik deze keer zin in een rustige, neutrale kleur. Mijn oog viel op het kleine bronzen nagellakje die ik een tijdje geleden van m’n oma kreeg. Het merk Claire’s had ik nog nooit van gehoord. Geen idee welke kwaliteit ik kon verwachten, begon ik te lakken…

Dit lakje gaf al direct een prachtig resultaat na 1 laagje. Wat een verademing! Het is dan ook bij dat ene laagje gebleven. De kleur is ook zoals verwacht en zoals ze er uit ziet in het flesje. Een mooi bronzen lakje met in het zonlicht een gouden gloed.

 

 

 

 

 

 

De lak heeft wel een matte finish. Met een doorzichtige topcoat komt deze lak nog mooier uit vermoed ik.

Een groot pluspunt is dat de lak heel snel droogt. Dit viel mij direct op. Na 1 dag nog geen gechipte nagel. Bij essence lakjes durft dat al eens gebeuren.

Dit ligt misschien aan mij, maar ik had op sommige nagels wel wat luchtbelletjes. Waarschijnlijk het flesje wat te hevig geschud….

 

 

 

 

 

 

 

 

Dit lakje krijgt van mij 7/10 🙂

Ik heb dus nog altijd geen idee in welke prijsklasse dit product zich bevindt en waar ik het kan kopen. Kunnen jullie mij helpen?

Written by Eva

21 thoughts on “Claire’s cosmetics nail polish: brons

  1. Oeh wat is hij mini! zo cute, mooi kleurtje ook 🙂 ik zou niet weten wat hij kost, ik draag geen nagellak heb valse nagels dus. maar volgens mij niet zoveel denk ik, best goede kwaliteit dan 😀

  2. Kan je kopen in de -hou je vast- Claire’s 😉
    En die winkel vind je bvb op de Meir in Antwerpen of in De K in Kortrijk en dat ook voor een prikje!

    Mooi kleurtje trouwens!

  3. Leuk kleurtje! Ik ben ook fan van de Claire’s lakjes. Je moet zeker in de solden eens binnenspringen in die winkel, dan kan je echt koopjes doen. Sommige lakjes zijn dan aan € 1 per flesje! 🙂

Plaats een reactie