My lipgloss/lipstick stash

 

 

 

 

 

 

Zelf vind ik het altijd leuk om stash artikels te lezen of stash filmpjes te bekijken. Zo leer je soms nieuwe producten kennen die je op je wishlist kan zetten. Of je kan lekker watertanden bij high-end producten die je toch niet kan betalen πŸ˜‰ Vandaag mogen jullie een kijkje nemen in mijn lipgloss/lipstick stash. Hopelijk vinden jullie het interessant en leuk om te zien want ik ben van plan om nog stash artikels te maken.

Eerst en vooral moet ik misschien een paar mensen teleurstellen: de mensen die een stash verwacht hadden van 100000 producten. Ik weet dat sommigen onder jullie echt gigantische stashes (is dat het meervoud?) hebben vol met high-end producten…maar ik dus niet. Hopelijk beschouwen jullie mij nu niet als een ‘minderwaardige’ beautyblogger πŸ˜‰

Op de bovenste rij zie je vooral essence en catrice. De kleuren zijn rood, peachy en nude. Die staan mij het best vind ik. Met die kleuren kan je trouwens weinig verkeerd doen. Helemaal rechts op de bovenste rij m’n allerliefste lip therapy in kokosversie. Heerlijk geur! Die doe ik meestal ’s avonds aan voor ik ga slapen en de volgende morgen sta ik op met perfect gehydrateerde lippen zonder velletjes en kloofjes. True story πŸ˜€

Op de onderste rij enkele knijptubes. Altijd handig voor in de handtas. Daarnaast nog een good old labello. Tot slot nog het duurste item: m’n tinted lipbalm van Burt’s Bees. Gelukkig heb ik die aan sterk verminderde prijs kunnen kopen op een blogsale.

 

 

 

 

 

 

 

Ziehier mijn gigantische lipstick stash xD Ik draag nooit lipstick dus waarom zou ik er dan veel hebben? Β Deze stash bevat wel de enige twee high-end producten die ik heb, een lipstick van Dior en een lipstick van LancΓ΄me. Beide gekregen door m’n tante. Zij draagt nogal felle make-up, de lipsticks zijn dan ook veel te fel voor mij. Toch blijf ik ze houden, want zeg nu zelf, wie zou het over z’n hart krijgen om Dior of LancΓ΄me weg te gooien? Bovendien vind ik dat je cadeautjes niet mag weggooien en zeker niet verkopen.

Op de foto zie je ook nog twee lipsticks die gratis bij een tijdschrift zaten. Ja dat soort ‘prulletjes’ hou ik bij :p Dan heb je nog twee catrices lipsticks die ik zelf gekocht heb: een roze en een nude. Gekocht in februari en sindsdien twee maal gebruikt. Lipstick is echt mijn ding niet.

Ziezo dit was de stash. Jullie hebben zeker nog een pak reviews te goed πŸ™‚ Kijken jullie al uit naar de volgende stash artikels? I know I do πŸ˜€

Written by Eva

 

28 thoughts on “My lipgloss/lipstick stash

  1. Ik vind het juist leuk om kleinere stashes te kijken, en anders, wat is veel? Althans, dat vind ik. “Ik heb veel makeup hoor…” Whut, sinds wanneer is veel echt veel? Hebben we het dan over kamers vol? xD Zo klein is hij niet eens, je hebt nog veel gewoon keuze toch! Echt leuk om te zien, vooral de lipsticks vind ik mooi! En dan voornamelijk de dunne varianten. πŸ˜€

  2. Ik ben ook niet into lipstick! Ik heb er zelfs minder dan jij. En die ik heb zijn allemaal dezelfde tint :p
    Als dat geen strak plan is.
    Lipglossen heb ik ook niet zoveel. Ik hou niet van die plakboel πŸ˜‰

  3. Ik heb ook niet zo veel lipsticks hoor, vroeger droeg ik het nooit af en toe eens een lipglosje als ik uitging en thats it! maar nu begin er toch wat liefde voor te voelen en begin ik wat aan te vullen πŸ™‚ waarom zou je tonnen makeup moetten hebben, als je het niet allemaal in 1 keer kan gebruiken! πŸ™‚

  4. Ik dacht inderdaad dat je er meer had maar het is inderdaad zo, hoe bescheidener hoe meer de producten gebruikt worden hΓ©…misschien moet ik daar eens een voorbeeld aan nemen πŸ™‚

Geef een reactie

