Essence colour & go nailpolish: glamorous life

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze rode glitternagellak heb ik een paar weken geleden gekocht in het kruidvat. Ik ben fan van rode nagellak dus toen ik voor het essence-schap stond trok dit flesje meteen m’n aandacht. Ondertussen maakt het deel uit van m’n stash, maar hoe is het lakje mij bevallen?

 

 

 

 

 

 

 

Dit zijn mijn nagels met 1 laag. Zoals je kan zien valt de dekking serieus tegen. Je kan heel duidelijk zien waar de witte rand van m’n nagel begint. Op deze foto valt het zelfs nog beter mee dan in het echt. Bij de andere essence lakjes was de dekking net super, dus ik had dit totaal niet zien aankomen. De rode kleur lijkt trouwens meer roze. Niet wat ik wilde. Pas op, ik heb niets tegen roze, maar als ik rode nagellak koop verwacht ik geen roze. Btw, voor diegene die het zich afvragen: mijn nagel van m’n wijsvinger is veel korter dan de rest omdat ik deze gebroken heb op de versnellingspook tijdens het autorijden :p

 

 

 

 

 

 

 

 

Op naar een tweede laagje. Nu valt het al wat minder op dat het roze is. Hoe meer laagjes, hoe roder. En ik wil koste wat kost een rood kleur, dus breng ik maar een derde laag aan. Voor mij heel ongewoon want meestal breng ik maar twee lagen aan.

 

 

 

 

 

 

Voila, dit is het eindresultaat. Na 3 (!) lagen. Op de foto ziet het er rood uit maar trust me, it’s not. Zelf zou ik de kleur omschrijven als fuchsia.

Nu even een conclusie formuleren. Niet echt de kleur die ik verwacht had. Heeft 3 laagjes nodig. Mooie shimmer. 5 ml voor 1,29 euro. 6/10

Tip: misschien is deze lak beter als topcoat over een rode nagellak.

Written by Eva

18 thoughts on “Essence colour & go nailpolish: glamorous life

Geef een reactie

