Sunshine award

 

 

 

 

 

 

 

 
Een paar weken geleden kreeg ik van http://glasmetwater.wordpress.com/ deze award. Thanks girl 😀 Deze award geeft jullie de kans om ons weer wat beter te leren kennen. Ik schenk de award aan al onze lezers-medebloggers want iedere blog is uniek op zijn eigen speciale manier !

Favoriete kleur:

Silke: Okergeel, wat een prachtige kleur! Misschien niet direct om te dragen als kledij, maar voor op mijn muren vind ik dat prachtig. Heerlijk zwoel en doet me denken aan exotische culturen.

Eva: Donkerblauw/marineblauw. Dit kleur staat altijd zo chique vind ik. Deze kleur zit veel in m’n kleerkast. Het is ook goed te combineren met andere kleuren, altijd handig 🙂

Favoriete dier:

Silke: Al sinds kind ben ik zot van zebra’s, dat zijn toch wel de fashionista’s van de savanne, niet?

Eva: The Great White Shark. Misschien is het ooit begonnen met Jaws. Ik vind het gewoon erg fascinerende dieren. Als ik al zappend een documentaire tegen kom over haaien in het algemeen ben ik al helemaal happy! Ondanks deze interesse ben ik er toch nog doodsbang voor hoor xD

Lievelings nummer:

Silke: Vier is mijn favoriete nummer, ik heb er geen specifieke reden voor.

Eva: Nummer 8. Geen idee waarom of hoe het ooit ontstaan is. Sowieso vind ik het qua vorm een mooi nummer om naar te kijken.

Favoriet drankje:

Silke: Eén echte favoriet heb ik niet maar volgende drankjes vind ik super: ice tea, cranberry juice van ocean’s spray en kombucha .

Eva: ice-tea, water, multi-vruchtensap, chocomelk, fristi, aquarius lemon…

Facebook of Twitter:

Silke: Geen van beide. Ik heb facebook vooral in functie van school of om in contact te blijven met mensen die veraf wonen. Ik verkies liever om in een gezellig koffiehuis aan vrienden te vertellen over mijn dag dan dit te moeten doen via een sociaal netwerk.

Eva: Ik heb geen van beide. Maar als ik zou moeten kiezen, kies ik voor facebook. Veel handiger voor foto’s enzo en daar heb je ook niet die tekenslimiet zoals bij twitter.

Wat verkies je: cadeaus geven of cadeaus krijgen?

Silke: Geven! Absoluut geven. Het is zo leuk om op zoek te gaan naar dat perfecte cadeau. En dan spreek ik niet over de prijs. Een cadeau moet persoonlijk zijn en moet tonen van ‘ ik heb jou zodanig graag dat ik tijd en moeite heb gestoken in jou’. Het letterlijke voorwerp dat je dan precies geeft maakt niet zoveel uit. Als het maar een uiting is van je liefde/genegenheid voor die persoon.

Eva: Geven. Zalig om de reacties te zien van diegene die het cadeau krijgt.

Favoriete patroon:

Silke: Moeilijke vraag, ik hou van vrolijke patronen. ( laat ik het zo omschrijven)

Eva: Geen. Ik hou niet zo van prints en patronen bij mezelf.

Favoriete dag van de week:

Silke: Zaterdag is een leuke dag omdat je dan midden in het weekend zit. Je bent al ontspannen van die stressvolle werkweek en hebt nog een hele dag in het vooruitzicht om lekker niks te doen.

Eva: Vrijdag. Beseffen dat het weekend voor de deur staat. De adrenalinekick die je krijgt wanneer je de laatste minuten aftelt tot de schoolweek gedaan is.

Favoriete bloem:

Silke: Zonnebloem, zo mooi geel en oh zo groot!

Eva: Een roos. Lekker romantisch. Cliché, I know 🙂

17 thoughts on “Sunshine award

Geef een reactie

