45 questions about beauty TAG

1. How many times do you wash your face daily?
Meestal 2 of 3 keer.

2. What skin type do you have? Dry, oily, or combi skin?
Een gecombineerde huid.

3. What is your current facial wash?
Ik gebruik liefst een washandje met koud water.

4. Do you exfoliate? How often?
1 keer per week.

5. What product do you use to exfoliate?
Een scrub van Rituals met rijstextract.

6. What moisturizer do you use?
Die van Essence My Skin.

7. Do you have freckles/sun spots?
Ik heb een paar moedervlekken.

Vraag 8 en negen bestaan blijkbaar niet xD

10. Do you use eye cream?
Nee, maar ik zou het beter doen.

11. Do you or did you have acne prone skin?
Vroeger wel, nu niet meer zo erg.

12. Did you ever have to use pro-activ?
Nee.

13. What foundation do you use?
De infinite matt van Catrice.

14. How about concealer?
Het concealer palette van Catrice

15. Do you know your undertone color?
Geel.

16. What do you think of fake eyelashes?
Kan mooi zijn als het niet té hard opvalt.

17. Did you know that you’re supposed to change mascara every 3 months?
Oeps, dat is wel heel snel.

18. What brand of mascara do you use?
Momenteel gebruik ik een mascara van Essence.

19. Sephora or Mac?
Nog geen van beide uitgeprobeerd. Shame on me!

20. Do you have a Mac pro card?
Nee.

21. What makeup tools do you use in makeup application?

Vooral mijn vingers en mijn kabuki.

22. Do you use makeup base or primer for your eyes?
Ja, de i love stage eyeshadow base van Essence.

23. For the face?
De make-up base van Hema.

24. What is your favorite eyeshadow shade?
Donkerbruin met shimmer.

25. Do you use pencil or liquid liner?
Beide. Potlood is wel makkelijker in gebruik.

26. How often do you poke your eyes with an eyeliner pencil?
Nooit.

27. What do you think of pigment eyeshadows?
Tof.

28. Do you use mineral makeup?
Ja, ik heb twee producten van bareMinerals.

29. What is your favorite “go-to” lipstick? Why?
Geen. Ik gebruik nooit lipstick.

30. How about lip gloss? Why?
I LOVE LIPGLOSS!!!!! Momenteel is mijn favoriet little red dress van Catrice.

31. What is your favorite blush to use and why?
Mijn blush van Biguine. Die heeft een leuke shimmer en ook een nostalgische waarde want dit was mijn eerste blush.

32. Do you buy your makeup on ebay/ebay.ph?
Nee.

33. Do you like drugstore makeup?
Zeker weten. 90% van mijn make-up is van een budgetmerk.

34. Do you go to cosmetic company outlets?
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Zou er wel naartoe gaan.

35. Did you ever consider taking makeup classes?
Ik ben van plan om dit te doen.

36. Are you clumsy in putting on makeup?
Bij nagellak en eyeliner wel.

37. Name a makeup crime that you hate.
Meisjes die oranje foundation dragen.

38. Do you like colorful shades of makeup or neutral ones?
Hangt af van de gelegenheid.

39. Which celebrity always has great makeup?
Niemand in het bijzonder.

40. If you could leave the house using just one makeup item, what would you use?
Bronzer.

41. Could you ever leave the house without any makeup on?
Als het echt niet anders kan…

42. In your opinion, what is the best makeup line?

Ik heb er nog niet genoeg kunnen testen om daar een uitspraak over te doen.

43. What do you think of makeup?
Make-up is voor mij kunst.

44. What is your favorite “quote” related to makeup?
Think of all the beauty still left around you and be happy-  Anne Frank

45. If you were a makeup tool/product, what would you be and why?
Een make-uptasje, zo kan ik overal mee naartoe.

Neem de tag gerust over 🙂

Written by Eva

 

14 thoughts on “45 questions about beauty TAG

  1. Om de laatste vraag moest ik wel een beetje om lachen, je hebt zo gelijk. :’) Wow, poke je nooit in je eye? Hoe doe je dat?! Ik moet dat ook leren, poke regelmatig in the eye. Leuke tag, hij is zo lekker lang en bevat veel leuke vragen. ^^

Geef een reactie

