Catrice Colour Show: little red dress

 

 

 

 

 

 

Facts:

Kleur: 060 little red dress

Inhoud: 5 ml

Belofte: Infinite colour lip gloss, lasts up to 4 hours

Prijs: 3,79 euro

 Mijn bevindingen:

De textuur is echt zalig. Zo heerlijk zacht en absoluut niet plakkerig. Bij een lipgloss is dat al een groot pluspunt. Hij blijft zeker goed zitten. Na het eten van boterhammen zat de lipgloss er voor de helft nog op!

In de verpakking ziet het kleur er zeer donker uit. Op de lippen is dat niet het geval. Gelukkig voor mij want zo’n donkere lipgloss past niet bij mijn huidskleur. De naam litte red dress vind ik dan ook een klein beetje misleidend want de lipgloss is niet echt rood. De kleur is fuchsia. Kijk zelf maar naar de foto’s.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Op m’n hand ziet het er nog rood uit, maar eenmaal aangebracht ziet het er toch meer roze uit. Voor mij geen probleem want het roze staat me wel goed vind ik.

Eindscore: 8/10. Een lipgloss die goed blijft zitten, zelfs na eten en zonder plakkerig te zijn.

Written by Eva

22 thoughts on “Catrice Colour Show: little red dress

  1. wauw ziet er ontzettend mooi uit! nog bedankt voor je reactie! daar heb ik ontzettend veel aan! Wat zou je precies bedoelen met decoratieve artikels? (: Let me know!

  2. misschien is een roomtour dan een leuk idee? Of wat inspiratie voor leuke dingetjes in je kamer of diy voor in je kamer! Ik zit weer vol met ideeën super bedankt ❤

  3. Pingback: Artikels uit de oude doos Part II | BeautiesAtWork

Geef een reactie

