Trendsetter Lana Del Rey

 

 

 

 

 

 

 

 

bron: Vogue UK

Lana Del Rey is op weg om razend populair te worden, als ze dat al niet is. Haar muziek valt op tussen de hitjes die alleen maar lijken te gaan over uitgaan, drinken en ‘foefelen’. Daarnaast heeft ze zichzelf ook een look aangemeten om U tegen te zeggen. Wij van Beauties@Work zijn alvast grote fan van die look!

Door haar bekendheid duiken overal op het internet filmpjes op van hoe je nu die look kunt evenaren. En vanaf dan kunnen we zeggen dat ze een trendsetter is. Dus spring mee op de trein en laat je inspireren door om er net zoals Lana gewoonweg fantastisch uit te zien.

Hoe is die look nu van Lana? Voor degene die geen flauw idee hebben wie die Lana Del Rey wel mag zijn. Wel ze ziet eruit alsof ze de beste vriendin van Brigitte Bardot kon zijn. Lang wulps haar, heel erg aangezette ogen met eyeliner en volle lippen (weliswaar opgespoten).

Om deze look te krijgen heb je dus een erg goede eyeliner nodig, bruine en witte oogschaduw en veel lipgloss. Met deze producten kom je al een heel eind vind ik persoonlijk.

Een gedetailleerde uitleg hoe je make-up moet aanbrengen zal ik niet uiteen doen vandaag. Ik vind dat er zeer sterke filmpjes bestaan daarover. Mijn favorieten:

http://www.youtube.com/watch?v=vN3zcS62nDk

http://www.youtube.com/watch?v=DKEBDLGOtk0&feature=plcp

Wat ik je wel zal vertellen is dat je eyeliner in deze look alles is. Je zult moeten oefenen op die perfecte ‘winged eye’ na te bootsen. Wat ook kan helpen zijn valse wimpers. Overdag kun je met volumemascara werken, in het uitgaan zou ik valse wimpers dragen.

Waarom zijn we fan van deze look? Het is dramatisch dat wel, maar het is oh zo vrouwelijk! Erg draagbaar op allerlei soorten outfits en is de ideale afwisseling voor de trend van pastelkleuren als oogschaduw. Of dit nu ideaal is voor in de  zomer en op warme dagen, dat is de vraag. Maar als ik even naar buiten kijk, is de zomer helaas nog ver weg… .

Silke

9 thoughts on “Trendsetter Lana Del Rey

      • Tja, kan van niet. Ik luister nooit naar de radio. Echt nooit. Ik leef met mijn iPod en gsm. Ik zou niet eens weten wat er in de hitlijsten staat! :p

        Ik ben meer mee met de amerikaanse hitlijsten dan die van hier. Vreemd dat ik ze niet ken als zangeres. Ik ken ze wel van op Go Fug Yourself 😉

Geef een reactie

