Illuminating blush by HEMA

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze week ben ik eens door m’n make-up stash gegaan en ik kwam tot de conclusie dat ik nog 1 essentieel item niet had: een highlighter. De volgende dag ben ik dan naar de stad gegaan op zoek naar the missing puzzle piece. Ik had maar één vereiste: het moest een highlighter zijn in poedervorm. In het kruidvat vond ik mijn goesting niet dus dan maar naar de hema. In de nieuwe collectie vond ik daar deze twee prachtige blush/highlighters  in bruin/goud en roze. Klik verder voor meer info 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

We beginnen bij de gemeenschappelijke kenmerken. Beide doosjes bevatten 7 gram. Lekker veel dus, die gaan lang mee. Ze zijn een jaar houdbaar. Te koop voor 5.50 euro/stuk. Het patroon op het poeder is een overspray. Voor mij geen probleem, maar sommigen onder jullie zullen dit graag weten. Kwestie van geen miskoop te doen of achteraf bedrogen uit te komen.

Het roze is echt heel mooi. Staat heel naturel en blinkt niet té veel, we willen geen glitterbol zijn. Zeker een aanwinst voor mijn stash.

 

 

 

 

 

 

 

 

De tweede is een mix tussen bruin en goud. Deze zomer op een gebruinde huid zal dit echt gorgeous zijn. Maar ik gebruik hem nu ook al hoor. Een beetje van dit poeder op m’n jukbeenderen, boven mijn bronzer, en voila. Een simpele sunkissed look.

De swatches kan ik jullie niet onthouden 🙂 links roze en rechts bruin/goud

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat vinden jullie er van? Hebben jullie deze ook?

14 thoughts on “Illuminating blush by HEMA

  1. Ik heb zelf ook de roze en die is inderdaad prachtig. Was een ietsiepietsie teleurgesteld dat hij een overspray bevat maar er zijn ergere dingen in de wereld hé :–)

Geef een reactie

