THIS or THAT tag

Veel lezers waren erg tevreden met de ABC-tag. Het was aangenaam om te lezen en op die manier konden jullie mij (eva, de ene helft van b@w) beter leren kennen. Daarom vond ik het geen slecht idee om nog eens een tag te posten, één die zich meer focust op beauty. Hopelijk genieten jullie opnieuw van deze tag 🙂 neem ze gerust over

MAKE-UP:

Blush or Bronzer

Ik gebruik ze alletwee héél graag. Als ik dan toch moet kiezen, kies ik voor bronzer. Bronzer gebruik ik vaak ter vervanging van foundation.

Lipgloss or Lipstick

Lipgloss!!!! Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik een echte lipglossverslaving heb. Nochtans doe ik hard mijn best om mezelf te overtuigen eens lipstick te dragen. Helaas, ze blijven ongebruikt in mijn lade liggen.

Eyeliner or Mascara

Mascara. Een perfect eyelinerlijntje trekken kan ik nog altijd niet. Blijven oefenen is de boodschap!

Foundation or Concealer

Concealer. De foutjes verbergen is essentieel. Volgens mij is het trouwens  nogal nutteloos om foundation aan te doen als je de foutjes niet eerst weggewerkt hebt met concealer.

Neutral or Color (eyeshadow)

Hangt af van de gelegenheid. Voor school hou ik het neutraal maar voor het uitgaan of een speciale gelegenheid mag het al eens speciaal zijn. Dan gebruik ik graag de combinatie rood-oranje, dat past goed bij mijn groene ogen.

Pressed or Loose (eyeshadow)

Pressed. Dan verlies je precies minder poeder.

Brushes or Sponges

Brushes. Veel hygiënischer en je verliest minder product.

 

BODY:

Perfume or Body Splash

Parfum. Heerlijk luxueus. De finishing touch is het.

Lotion or Body Butter

Lotion. Is veel lopender van textuur dan butter. Trekt volgens mij ook sneller in.

Body Wash or Soap (bar)

Body wash. Een stuk zeep heb ik zelfs niet in de badkamer. Douchegel is veel makkelijker en handiger in gebruik.

 

NAILS:

OPI or China Glaze

Nog geen van beide uitgeprobeerd.

Long or Short

Gemiddeld. Te kort of te lang is onhandig. Met korte nagels krijg je niets open geprutst en lange nagels kraken af.

Acrylic or Natural

Natuurlijk. Acrylic is duur en groeit snel uit.

Brights or Darks

Brights. Geen geel ofzo, gewoon roze of rood.

 

8 thoughts on “THIS or THAT tag

Geef een reactie

