Maybelline Fit Me foundation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De zoektocht naar de juiste foundation is een lange en moeilijke weg. De ene dag werkt product 1 fantastisch, maar een andere dag  lijkt het alsof je maar wat modder op je gezicht hebt gesmeten. Daarom probeer ik graag nieuwe producten uit en dan deel ik natuurlijk mijn ervaringen met jullie!

Fit me! Het klinkt veelbelovend, er bestaan heel erg veel tinten zodat je net die ene juiste tint kan kiezen. Helaas in de winkels hebben ze niet al deze tinten beschikbaar en moet je kiezen uit een gelimiteerd aanbod. Erg jammer!

Ik ga voor de lichtste tint die ze hebben in de winkel (Delhaize) en dat is 115 ( ivoor). Vreemd is wel dat deze tint een euro duurder is dan warm ivoor… ? Er stond een plakkaatje bij dat dit de foundation is die ze gebruiken bij the Voice van Vlaanderen, misschien heeft dat er iets mee te maken.

Eender hoe, ik betaalde ongeveer 11à 12 euro voor 30 ml. Best betaalbaar dus, maar duur genoeg dat het wel op iets mag trekken.

De textuur is erg aangenaam, de geur ook en het voelt alsof je niets van make-up draagt. Dat zijn dus al echte pluspunten! Nadeel voor mij is dat de dekking net ietsje te licht is voor mij persoonlijk. Maar het resultaat is een erg natuurlijk frisse ogende huid. Zonder concealer zullen puistjes, wallen of andere  oneffenheden er wel nog doorkomen! Iets om rekening mee te houden dus.

Maar ik ben tevreden van dit product. Ik zie mezelf dit product gebruiken deze zomer, uiteraard wel met een donkere tint ( in de hoop dat ik dan al wat gebruind ben). Het is licht en draagbaar en volgens mij echt geschikt om te dragen op warmere dagen.

De gouden regel is dat je op warme dagen geen foundation mag dragen omdat het gewoon geen zicht is… . Nu, als je een foundation hebt die erg natuurlijk oogt? Waarom niet dan?

De zoektocht naar het ideale product deze zomer gaat nog verder, maar deze voeg ik zeker toe aan mijn lijstje.

8 thoughts on “Maybelline Fit Me foundation

    • Vraag ik mij ook af, nu de kans is groter dat ze gewoon samengewerkt hebben met Maybelline en uiteraard alle kleuren hebben gebruikt. Het bordje ging echter alleen bij de 115. Wat ik me dan ook afvraag, op televisie deze foundation gebruiken? Je zou verwachten dat ze professionele producten gebruiken.

  1. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel een BB fan ben, ook al zijn het geen echte BB’s. Voor puistjes gebruik ik een concealer. Fond de teint heeft voor mij een beetje afgedaan maar ik vind dat 11-12 euro wel schappelijk is!

Geef een reactie

