Beer for beautiful hair

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bron foto: http://www.haarstylen.com/

Ja dames, af en toe moeten wij eens zotte dingen doen om er mooi uit te zien. Wie vol en glanzend haar wil kan bijvoorbeeld zijn/haar haar wassen met bier. Een middeltje uit grootmoeders tijd met fervente aanhangers (o.a. Catherine Zeta-Jones).

In een ver verleden heb ik dit eens uitgeprobeerd maar de resultaten kan ik mij helaas niet herinneren. Dit zal ik dus nog eens moeten uitproberen.

Maar wat doet bier nu precies voor je haar?  De hop en gist die in het bier zitten zorgen voor volume en glans.

Voor de waaghalzen onder ons:

stap 1: maak je haar nat

stap 2: giet een glas bier over je haar en laat het een half uur intrekken

stap 3: spoel het bier uit

stap 4: was goed je haar met shampoo (we willen niet té veel naar bier ruiken)

stap 5: breng conditioner aan op de punten, laat inwerken en spoel uit

Wie durft dit uitproberen of heeft het al gedaan?

22 thoughts on “Beer for beautiful hair

  1. ik heb er ook wel eens van gehoord, eigenlijk grapig dat bier goed voor je haar kan zijn haha
    alleen of ik het zou doen.. uhmm ik denk het niet, stel je voor dat je het nog ruikt en iedereen denkt dat je er als een halfbezopen alcoholist bij loopt haha ;$

  2. Hihi.. ik sla deze over sorry 😉 Ik heb wel een shampoo van Lush waar ik erg tevreden over ben waar bier in zit (Cynthia Sylvia Stout) .. daar houd ik het wel bij 😉

  3. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar had niet echt het idee van “Wow, wat een effect.” Maar dat kan natuurlijk alleen bij mij zo zijn. Ik heb van mezelf redelijk stijl haar.

  4. Er zijn shampoos met bier te koop en die heb ik dus wel geprobeerd. Ik ben helaas echt geen fan van de geur, het stinkt echt wel, en ook al wordt het meteen weggespoeld, dat ene moment is teveel, haha! Het werkt wel, dat moet ik toegeven ;).

  5. Hmm… ik zou het toch niet uitproberen. Heb het wel vaker gelezen en gedacht van ja misschien moet ik het maar eens proberen. Het komt er niet van haha 🙂

Geef een reactie

