bareMinerals blush: first class

 

 

 

 

 

 

 

 

Review time! De fotografe in mij heeft het precies wat laten afweten, dus sorry voor de wazige foto’s. Anyway, vandaag dus bareMinerals. Ooit al van gehoord? Ik nog niet, tot ik deze blush kreeg van een lieve vriendin. Is bareMinerals voor mij hot or not?

 

 

 

 

 

 

 

 

Praktische info:

naam: first class

inhoud: 0.57 gram (lijkt superweinig, maar het poeder is echt zeer licht dus er kan heel veel in voor je aan dat gewicht komt)

textuur: los poeder

kleur: oudroze

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat vind ik er nu van? In één woord: GREAT! Het poeder is vederlicht, heeft een goede pigmentatie (met mooie shimmer), blijft de hele dag zitten en best of all…NO CREASING!!!! Ja, creasing, je leest het goed. Soms gebruik ik hem ook als oogschaduw 🙂 een multi-inzetbaar product.

Dit is een swatch gemaak op mijn hand, zonder primer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik ben zeker fan en hoop in de toekomst mijn stash van bareMinerals te kunnen uitbreiden. Wat zijn jullie ervaringen?

 

13 thoughts on “bareMinerals blush: first class

Geef een reactie

