I <3 it

 

 

 

 

 

 

 

 

Op verschillende blogs was ik al artikels tegengekomen met foto’s van weheartit.com 🙂 zelf vind ik het altijd leuk om foto’s te bekijken, dus ik hoop dat ik jullie met deze post vol foto’s ook een plezier kan doen.

 

 

 

 

 

 

 

Mijn favoriete parfum (Miss Dior Cherie)

 

 

 

 

 

 

 

Doet me denken aan een sprookjesbos. Ik zou er wel een wandelingetje willen maken 😀

 

 

 

 

 

 

 

I love reading books.

 

 

 

 

 

 

 

Deze look ga ik zeker eens proberen namaken 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Heel mooi om te dragen en doet me denken aan één van mijn lievelingsliedjes ‘what you waiting for’ van Gwen Stefani!

 

 

 

 

 

 

 

Een schattig katje mag niet natuurlijk niet ontbreken 🙂

 

18 thoughts on “I <3 it

Geef een reactie

