My dream car(s)

 

 

 

 

 

 

 

ย bron: http://www.automania.be/

Vorige keer konden jullie mijn droomhuis zien, nu mijn droomauto’s. Ook nu heb ik geen rekening gehouden met de realiteit. De auto’s die ik graag zie zijn ver boven mijn budget, dus ik kan alleen maar hopen dat ik ooit de lotto win ๐Ÿ™‚

Op de bovenste foto zie je de Mercedes cls 350. Ik ga jullie niet vervelen met alle technische info, ik ga gewoon telkens uitleggen waarom ik de auto in kwestie zo mooi vind. Deze auto is super gestroomlijnd. Auto’s die er uit zien als ‘vierkante bakken’ zijn absoluut mijn ding niet. De relatief kleine ruiten zijn voor mij ook een pluspunt. Zo zit je lekker veilig in de auto, precies ingekapseld in een cocon. Bij veel auto’s is de voorkant prachtig maar de achterkant lelijk. This car has it all, mooie voor- en achterkant. Het valt moeilijk onder woorden te brengen wat ik voel voor deze auto…allesoverweldigende liefde misschien? ๐Ÿ™‚

 

 

 

 

 

 

 

 

bron: http://www.autowereld.nl/

Dit is de Jaguar ย xk8 cabrio. Als je de auto bekijkt valt direct op dat die een zeer lange motorkap heeft in verhouding tot de rest van de wagen. Dat is de reden waarom ik die auto zo mooi vind. Onder die gigantische motorkap zit dan natuurlijk veel power en power=speed ๐Ÿ™‚

De nummer drie durft soms wisselen dus die zet ik er niet bij. Bij alle auto’s gaat mijn voorkeur uit naar de kleur zwart of donkerblauw. Wat is/zijn jullie lievelingsauto(s)?

16 thoughts on “My dream car(s)

  1. Mooie auto’s! Ik ben vooral fan van cabriolets! Lekker ‘top’- less rijden dat is voor mij een ultiem vrij gevoel. Ik vind de BMW 330 cabriolets een van de mooiste!

Geef een reactie

