Viktor&Rolf FLOWERBOMB

Ziehier mijn poging om eens een foto te nemen in een mooi kader 🙂 een parfum die BLOEMbom heet fotograferen tussen FRUIT, origineel is het wel xD

Maar hoe is dit parfum nu in mijn bezit geraakt? Simpel. Mijn ouders zijn nog maar net terug van reis. De thuisblijver (ik) wordt dan getroost met een souvenir. Soms zijn souvenirs echte prullen die toch maar in de kast op vuilbak belanden, dus ik zeg dan liever aan mijn ouders wat ik graag zou krijgen. Ik hou sowieso al niet van verrassingen (controlefreak). Stel dat ik de verrassing niet leuk vind, rampscenario. Dus als ik weet dat ik cadeautjes moet krijgen geef ik een wishlist door. De mensen kunnen dan nog altijd kiezen en zo blijft het toch een beetje een verrassing.

Anyway…..dus had ik aan mijn ouders een parfumwishlist meegegeven: flowerbomb en boss orange. Flowerbomb hebben ze niet overal en het is duur dus heb ik boss orange als alternatief erbij gezet.

Toen mijn ouders vorige nacht een joekel van een doos voor mijn neus plaatsen dacht ik ‘huh, dat kan onmogelijk die parfum zijn’. Against all odds bleek het dan toch de flowerbomb te zijn. En wat voor één. De eau de parfum van 100 ml!!!!!!

De doos alleen al is echt prachtig. Mooi roze met de zwarte linten rond met als opdruk ‘viktor&rolf’. De eyecatcher is natuurlijk het zegel. Dat maakt het precies uniek.

Het flesje zelf is natuurlijk ook heel mooi. Een echte aanwinst voor mijn collectie 😀 De vorm zou ik vergelijken met een granaat. De kleur van het parfum is een mix tussen oranje en roze.

Dan nu de ‘noten’:

Freesia, Centifolia rose, osmanthus, Sambac jasmine,  patchouli.

Ik kan niet wachten tot ik hem deze zomer kan dragen 😀

14 thoughts on “Viktor&Rolf FLOWERBOMB

  1. Pingback: Artikels uit de oude doos | BeautiesAtWork

Geef een reactie

