NOTD: pink with flowers

 

 

 

 

 

 

 

 

Alweer een poging tot nailart. Oefening baart kunst en wie weet kan ik ooit nog eens een volwaardige nailart aan jullie voorstellen. Helaas moeten jullie het nu stellen met try-outs πŸ™‚

Ik heb gekozen voor een nailart met bloemetjes. Vrolijk en niet zo moeilijk. Via foto’s zal ik jullie stap voor stap tonen hoe ik deze NOTD gemaakt heb en welke producten ik gebruikte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We beginnen met de roze nagellak. Die komt uit een ‘french manicure’ setje van het kruidvat. De nagellakΒ is nogal sheer, dus ik heb drie lagen moeten aanbrengen. Omdat de nagellak al z’n beste tijd heeft gehad zorgde hij ook voor strepen. Nuja, ik was nu al begonnen dus danΒ kon ik even goed verder doen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volgende stap was de witte bloemblaadjes aanbrengen. Die komt ook uit dat french manicure setje. Zoals ik al zei ben ik echt een beginneling op nailart vlak en zelfs nagellak in het algemeen. Ik beschik dus niet over de nodige tools. Zo heb ik witte blaadjes gemaakt the old fashioned way met een doorgeknipte tandenstoker. Het patroon verschilt zelfs per nagel, silly me!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dan de laatste stap, de rode stipjes aanbrengen en tadaaaaa πŸ™‚ Hiervoor heb ik een rode nagellak gebruikt van 2B

 

23 thoughts on “NOTD: pink with flowers

  1. Prachtig! ik hou echt van dat soort moooie zomer kleurtjes!

    xoxo
    Eef en Lot

    Ps: misschien ben je ook wel nieuwschierig geworden naar onze website, kom gerust een kijkje nemen and maybe you wanna follow us?

  2. Leuk design! Als je dit soort nailarts leuk vindt en vaker wilt doen, is een dotting tooltje wel erg handig.Ben vandaag toevallig ook met een bloemetjes-achtige nailart bezig geweest πŸ˜‰

  3. je schrijft heel erg leuk, maar ik irriteer me eraan dat geen enkele foto scherp is op je blog, als ik jou was ozu ik even kijken ooor betere foto’s ,, want dan zou e nog wel heel erg grotot kunnen worden

Geef een reactie

