NOTD: essence kiss on top of the rock + dancing in the streets

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ladies and gentlemen, in primeur, de eerste Nails Of The Day van Beauties@Work!!!! Als dat geen aangename manier is om het weekend te beginnen ; )

Eigenlijk moet ik bekennen dat ik niet vaak nagellak draag. Altijd buiten de lijntjes, chips, nagellak verwijderen..dat zijn zo’n beetje de dingen die mij tegenhouden om vaak nagellak te dragen. Maar nu de lente in het land is kon zelfs ik er niet aan weerstaan en ik voelde de nood opborrelen om mijn nagels een kleurtje te geven.

Mijn nagellakstash is echt lachwekkend klein, dus een uitstapje naar het kruidvat stond op de planning. Mijn oog viel al snel op de essence nail colour 3. Op verschillende blogs was ik die al tegen gekomen en de versie met oranje en rood sprong er voor mij al van in het begin uit.

Blij als een kind moest ik die natuurlijk direct testen eenmaal ik thuis was. Ik begon dus met de rode kleur. De textuur van de lak is echt heel vloeibaar. Let daar dus goed mee op want voor je het weet heb je te veel product op je nagel of ben je onderweg naar je nagel al een druppel verloren. Een verwittigd vrouw is er twee waard : ) Die vloeibaarheid is voor mij niet meteen een nadeel. Het maakt dat de nagellak makkelijk te verspreiden is. Over de borstel ben ik ook tevreden. In gebruik is deze nagellak echt heel easy voor niet-frequente nagellakdragers zoals ik.

Op de foto zie je dat de kleur echt precies is zoals je ze in het flesje ziet. De dekking is ook perfect. Ik heb maar 1 laagje aan en heb geen base coat gebruikt. Super resultaat hé!

Op de foto hieronder heb ik de oranje kant aangebracht. Die heeft glitters. Je kan dus makkelijk zelf doseren hoeveel shimmer je wil op je nagels. Ik heb alweer 1 laagje aangebracht.  De shimmer was nogal moeilijk vast te leggen op foto, hopelijk kan de close-up van mijn duim toch wat duidelijkheid bieden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zouden jullie in de toekomst meer NOTDs willen zien op beauties@work?

22 thoughts on “NOTD: essence kiss on top of the rock + dancing in the streets

Geef een reactie

