Kruidvat reinigende neusstrips

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mee-eters, don’t we all hate them? Iedereen heeft er wel eens last van. Deze zwarte puntjes komen bij mij soms voor op m’n neus,  zoals bij de meeste mensen. Vanzelfsprekend wil ik die dan zo snel mogelijk kwijt raken. Maar lukt dit met deze strips? Geen paniek, ik ga geen resultaten tonen xD

Hoe moet je nu deze neusstrip gebruiken? Je maakt de strip wat vochtig met water en brengt hem dan op je neus aan. Dan wacht je tot de neusstrip helemaal opgedroogd is en trekt hem er voorzichtig af.

First try. Ik kijk naar de neusstrip en zie dat ik inderdaad wel iets verwijderd heb, maar verre van alles. Zelfs nog niet de helft. Disappointed. Toen dacht ik bij mezelf ‘misschien heb ik wel het wel te vroeg verwijderd of te veel water gebruikt’. Second try, third try…en zo volgen er nog vele. Met als resultaat dat ik bijna het hele doosje opgebruikt heb zonder mee-etervrij te zijn. Wat een bummer. Rebuy, forget it. This goes on the blacklist!

Maar hoe raak ik dan wel verlost van deze vervelende puntjes? Een comedonenlepeltje 🙂 btw comedonen=fancy word voor zwarte puntjes. Het lepeltje geeft wel resultaat en haalt nagenoeg alles weg. Hooray 😀

Wat zijn jullie tips and tricks op vlak van zwarte puntjes?

16 thoughts on “Kruidvat reinigende neusstrips

  1. Jammer dat hij niet alles meeneemt, al hoewel ik het zelfde probleem heb hoor. Ik heb niet het gevoel dat hij wat doet, heel vreemd. Stomen helpt ook had ik gehoord, maar zo een lepel, klinkt echt raar, lijkt mij wel fijn. xD

  2. Eau precieuse (te verkrijgen bij de apotheek) is het enige wat werkt tegen mee-eters bij mij. Ik heb er gelukkig niet veel lats van maar toch…sinds ik Eau Precieuze heb is het veel minder geworden

  3. Ik moet bekennen, I love these babies. Maar om een groter effect te hebben ga ik eerst een 20 min onder een hete douche of neem ik een lang warm bad of tien min boven mijn fantastische gezichtsstomer van het kruidvat. ( 😉 )
    Dan zijn je porien open en komen die vieze zaken met de plakker veel beter uit.
    Ik had vroeger echt veel en grote mee-eters op mijn neus maar die zijn echt vandaag de dag tot het minimum gereduceerd.

  4. Misschien moet je hem nog eens nat maken wanneer die op je neus zit, dan moet je wel langer wachten tot dat het opdroogt maar het werkt wel , ik gebruik die van de action. heel fijn x

  5. Je moet niet de strip zelf, maar je neus natmaken. Dan een kwartiertje wachten en langzaam lostrekken. Bij mij werken ze wel goed hoor 🙂

Geef een reactie

