catrice LE transparent fixing powder

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze transparent fixing powder komt uit de limited edition ‘Welcome  to Las Vegas’. De LE is natuurlijk al lang voorbij maar toch wou ik er een review over schrijven 🙂

Ik zal beginnen met de info die op de verpakking staat:

-houdbaarheid: 24 maanden 🙂 dus dubbel zo lang als de gebruikelijke 12 maanden

-inhoud: 8,5 gram

-omschrijving: ‘transparent powder for a mattified finish and a fixed make-up

Klinkt allemaal goed hé 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik ben zelf heel tevreden over dit product. Als ik al mijn make-up opgebracht heb dan ga ik gewoon nog es over heel m’n gezicht met dit poeder. Of tussendoor als ik merk dat m’n huid wat begint te blinken.

Wat ik ook een groot pluspunt vind is dat dit poeder onzichtbaar is als je het aangebracht hebt. Bij sommige fixing powders zie je soms echt een laagje liggen of heb je een soort witte uitstraling plots.

Het poeder heeft ook een aangename geur. Daarnaast heeft ook een heel fijne structuur waardoor hij goed verdeeld worden en je hebt ook niet veel product nodig.

conclusie: een tof product 🙂 spijtig dat hij niet in de vaste collectie zit

 

12 thoughts on “catrice LE transparent fixing powder

Geef een reactie

