My favourite brush

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vandaag een artikel over mijn meest gebruikte beauty-item: mijn favoriete brush.

In een ver verleden ben ik met school eens een paar dagen in Keulen geweest. Toen we in het winkelcentrum aankwamen viel mijn oog direct op de Douglas, een winkel die ik nog nooit gezien had. Tussen de vele poeders zag ik plots deze brush van ARTDECO, een merk die jullie waarschijnlijk kennen. De brush was best prijzig maar als ik één iets zou meebrengen als ‘souvenir’ dan was het dit wel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik vind het echt een zeer goede borstel. Ondertussen heb ik hem al zes jaar en hij werkt nog steeds even goed. Hij zit makkelijk in de hand en de haartjes zijn lekker stevig. Fixing powder, bronzing powder, blush…hij doet het allemaal 🙂 Hopelijk gaat hij nog vele jaren mee!

Wat is jullie meest gebruikte beauty-item?

7 thoughts on “My favourite brush

  1. Wat een heerlijke grote kwast! Mijn favoriete beauty item is denk ik mijn Cargo blush. Inmiddels heb ik een 2e en straks komt er zeker ook een 3e als deze op is.

Geef een reactie

