Trésor in love (Lancôme)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vandaag weer een parfum review 🙂 die vind ik heel leuk om te maken. Hopelijk lezen jullie ze graag.

Toen ik een paar weken geleden mijn Fan di Fendi ging kopen kreeg ik twee parfumstaaltjes mee. Eén daarvan was deze Trésor in love.

Toen ik de naam hoorde dacht ik eerst dat dit een zwaar parfum ging zijn. Iets oubollig zelfs. Compleet het tegenovergestelde van wat ik graag ruik: jonge, frisse parfum met een bloementoets. Maar hoe rook de parfum nu?

Dit zegt Lancôme: The juice of Trésor in Love was made with many constrasts: a new irresistible floral, composed of a touch of nectarine and wood of cedar, a characteristic rose and a bright jasmine.

 

 

 

 

 

 

 

Ik heb mijn vooroordelen dus compleet aan de kant moeten schuiven! Dit parfum is alles wat ik graag heb: fris, fruitig, bloemig…Echt geweldig. Vanaf nu staat deze parfum zeker op mijn wishlist.

Als ik het parfum draag voel ik mij echt een prinses. In gedachten zag ik mezelf in galajurk door de tuinen van Versailles lopen met prince charming in de verte op z’n witte paard 😉 Het is echt een romantisch parfum. 9/10!

11 thoughts on “Trésor in love (Lancôme)

Geef een reactie

