John Frieda Root Awakening conditioner

 

Ik ben al erg lang een fan van John Frieda’s producten. Het is een kwaliteitsmerk en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest.

Deze root awakening is gemaakt om het haar een boost te geven. Het zorgt voor gezond, veerkrachtig, glanzend en zacht haar. Meestal weten we dat we dat we goed moeten oppassen met dit soort beschrijvingen van producten. Toch kan de conditioner de meeste van mijn verwachtingen wel invullen.

Situatie van mijn haar voordien: erg droog, zeker de haarpunten, geen glans maar ook niet dof, …

Situatie nadien ( na 1 week): zacht, glanst stukken meer, de haarpunten zijn in betere staat maar er is nog werk aan, gemakkelijk doorkambaar en mijn krullen zijn stukken beter.

Ik denk dat dit product een goede aanwinst is in de hele collectie van John Frieda. Want tot nu toe was er nog geen shampoo en conditioner om de gezondheid van het haar te verhogen. En ik ben er van overtuigd dat velen onder ons dat wel kunnen gebruiken!

 

 

 

 

 

 

 

 

Maak jezelf ook geen illusies: als je haar beyond repair is dan wil dit zeggen dat je naar de kapper moet. Daarna kun je het blijven onderhouden met een wekelijks masker en regelmatig bv. Root Awakening te gebruiken. Je hoeft de conditioner niet te gebruiken in combinatie met de Root Awakening shampoo. Ik doe dit ook niet, omdat ik ook aandacht wil besteden aan andere aspecten ( de kleur van mijn haar onderhouden, meer volume, …).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De prijs: tussen de 8 en 9 euro.

Gekocht bij: Kruidvat is de enigste winkel waar ik het tot nu toe kan vinden, vroeger ook delhaize maar nu niet meer. Weet jij winkels waar je nog kunt vinden, laat het ons weten! 

9 thoughts on “John Frieda Root Awakening conditioner

Geef een reactie

