Beverly Hills Formula tandpasta

Eerder hadden wel al een artikel geplaatst over tips om wittere tanden te krijgen. Naar aanleiding van dit artikel, kocht ik een whitening tandpasta. Ik test het nu al 2 weken uit en dit waren mijn bevindingen.

Algemeen:

Naam: Beverly Hills Formula

Prijs: rond 4 euro

Gekocht bij: Kruidvat

Persoonlijke mening:

Ik had nog nooit gehoord van dit product en het prikkelde mijn nieuwsgierigheid. Ze beloven wittere tanden in 1 minuut. Dat klinkt natuurlijk fantastisch, maar hoe wat is de realiteit? Wel, na de eerste poetsbeurten zag ik niet onmiddellijk verschil. Maar na verloop van tijd werden mijn tanden wel witter! Ze gingen meer blinken en leken alsof ze net een bezoekje hadden gebracht bij de tandarts. Ik overdrijf niet, iedereen kent dat schone gevoel als je van de tandarts komt. Je tanden voelen glad, proper en zien er stukken beter uit. Wel na een kleine week kreeg ik dit gevoel bij deze tandpasta. Mijn tanden zijn uiteindelijk 1 tot 2 tinten witter en daar ben ik best tevreden mee.

Tips & tricks:

Gebruik bij voorkeur de Beverly Hills Formula in de ochtend en een andere tandpasta ’s avonds. Zo bouw je langzaam op tot een mooi effect. Ik lees bij sommigen dat ze na een bepaalde periode geen effect meer zagen. Dat komt omdat je het product te lang en te vaak gebruikt. Daarom dus de combinatie met een andere tandpasta die bv meer je tandvlees beschermt.

Er staat wel ‘ 1 minuut’ maar blijf je tanden toch minstens 2 minuten poetsen. Zo zijn je tanden echt schoon en krijgt de tandpasta meer tijd om in te werken.

 

6 thoughts on “Beverly Hills Formula tandpasta

Geef een reactie

