got2b: heat protection

De heat protection is al een tijdje op de markt, maar voor de mensen die het product nog niet kennen wil ik vertellen waarom dit product SUPER is.

ALGEMEEN:

GOT2BE guardian angel, heat protection

Prijs: 6,49 euro

Gekocht bij : Kruidvat

Wat mag je verwachten volgens got2be?

Veel informatie is er niet te vinden op de fles, maar ze beloven je haar te beschermen tegen hitte tot 220 graden. Een speciaal serum tegen de hitte van een haardroger of stijltang dus. Ook de website kan ons niet meer vertellen, dan dat op het flesje geschreven staat.

Uiteindelijk is het resultaat het belangrijkste!

Hoe gebruik got2be heat protection?

Je brengt het aan op handdoekdroog haar, vooral de roots en toppen van je haar zijn hier belangrijk. Spray met mate over je haar en borstel er doorheen voor een goede verdeling van het product.

 

 

 

 

 

 

 

 

Waarom heb ik dit product nodig?

Wel, op het eerste gezicht lijkt dit een overbodig product. Het is niet supergoedkoop en het lijkt ” niets” te doen. Au contraire mon cheri, want je haar kan alle bescherming gebruiken die het kan krijgen! Ik hoef je niet te vertellen dat een stijltang en haardroger geen beste vriendjes zijn van je haar. Ze maken het haar namelijk kapot ā€¦ . En daarom dus dit product, het zorgt ervoor dat je haar nog altijd even fris, levendig en glanzend is na een bezoekje van de haardroger en stijltang.

Persoonlijke mening

Het valt op, ik ben weg van dit product! Ik heb lang gezocht naar een product dat me kon helpen met dit specifiek probleem en ik heb lang mogen zoeken ā€¦ . Er zijn veel verschillende soorten producten op de markt, maar ik zie ze niet liggen in de winkelrekken. Tenzij je naar een speciaalzaak gaat, maar daar mag je dan weer diep in de portemonnee tasten. Dus ja, deze guardian angel is letterlijk uit de hemel gevallen.

Het product ruikt lekker, fruitig en zoet en dat maakt het aangenaam om te gebruiken. Het is een gemakkelijke fles om te gebruiken en je bent er lang mee zoet. Je hoeft het product ook niet overdadig te gebruiken.

怀

6 thoughts on “got2b: heat protection

Geef een reactie

