Elsève krullen: vormgevende verzorgingscrème

Je zult mij niet van de daken horen schreeuwen over dit product …, maar rampzalig is het nu ook weer niet. Laten we zeggen dat ik er meer van verwacht had.

Algemeen

Naam: Elsève krullen, vormgevende verzorgingscrème

Gekocht bij: Delhaize

Prijs: rond 4 euro

Verwachtingen volgens Elsève?

Opfrissende krullen

Makkelijk te modelleren

Sublieme, volle en glanzende krullen die nooit eerder zo elastisch waren

En met de nieuwe formule is het product ook nog eens hydraterend voor het haar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoe te gebruiken?

Ongeveer 1 tot 2 nootjes aanbrengen op handdoekdroog haar, van de wortels tot de punten en vervolgens modelleren zoals je zelf wil. Kan ook gebruikt worden op droog haar.

Wat mag je echt verwachten?

Zelf heb ik van nature al krullen, dus voor mij is de bedoeling van dit product om de krullen voller en meer glanzend te krijgen. Is dat gelukt? Ja, tot ik een uur later in de spiegel keek … . Mijn krullen waren “gevallen” en ik kreeg moeilijk terug volume in. Dit product maakt mijn haar nogal zwaar waardoor de krullen hun veerkracht verliezen. Daarnaast kreeg ik veel sneller vettig haar door het product.

Samengevat: mijn verlangens heeft het product niet kunnen vervullen. MAAR, als je liever krullen hebt die niet teveel volume hebbendan is dit product wel een goede aankoop! Want de glans die ze beloven is wel aanwezig, en daar krijgt het product toch een pluim … .

Het hangt er dus vanaf wat je wensen zijn over het product.

  

8 thoughts on “Elsève krullen: vormgevende verzorgingscrème

Geef een reactie

