Miss Helen: make-up base

algemene info

merk: miss helen

inhoud: 30 ml

gekocht in: hema

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

verpakking

Strakke tube zonder tierlantijntjes.

wat zegt miss helen?

“Mattifying and smoothing base to use under make up. Improves long lasting result of make-up. Contains softening and calming ingredients.”

Het product is geschikt voor alle huidtypes en is vrij van parfum.

wat vind ik?

Aangezien ik een min of meer vette huid heb, is dit een product naar mijn hart. Ik hoef niet meer te vrezen dat mijn gezicht vreselijk blinkt. De geur doet mij een beetje denken aan lijm, maar dat stoort me niet. In de tube ziet het er wit uit, maar uitgesmeerd is het product kleurloos.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Conclusie: Schitterend product! Mijn huid blinkt niet meer en mijn make up blijft beter zitten. 8/10  

11 thoughts on “Miss Helen: make-up base

Geef een reactie

