Max Factor: gipsy red flipstick

 

Dé flipsticks. Al maanden droomde ik er van en eergisteren zat hij in de brievenbus. Ik nam deel aan een winactie op http://www.honestbeauty.be/ en won mijn favoriete flipstick. Uiteraard was ik superhappy! 

De flipstick viel iets kleiner uit dan ik verwacht had. Dat heb ik bij veel beautyproducten. Die worden meestal in close-up gefotografeerd en dan zien ze er al snel groter uit dan ze zijn.

De doorzichtige doppen vind ik leuk. Zo weet je meteen welk kleur je vast hebt. Het max factor logo met de grote X vind ik ook mooi.

 

 

Tijd voor de swatches!

 

Beide kleuren bevatten mooie shimmer. Dat had ik niet verwacht. De rode kleur ziet er voor mij ook iets meer roze uit. De kleuren vind ik wel mooi samen passen.

De pigmentatie is dik in orde. De houdbaarheid is ook beter dan ik verwacht had. Alleen de textuur vind ik iets minder maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Ik heb graag zachte, creamy lipsticks. Deze lipsticks zijn nogal aan de droge kant.

Conclusie: leuke lipsticks van goede kwaliteit, alleen niet creamy/verzorgend.

Written by Eva

18 thoughts on “Max Factor: gipsy red flipstick

Plaats een reactie