Louis Widmer: skin appeal skin care gel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik ben eens door mijn sample stash gegaan en dit product kwam in m’n handen terecht. Het is de eerste keer dat ik een Louis Widmer product test. Het merk heeft een goede reputatie dus ik had wel hoge verwachtingen. Zou dit een holy grail kunnen worden?

De sample bevat 4,5 ml en volgens de verpakking helpt het product tegen puistjes, zwarte puntjes en een onzuivere huid. Klinkt perfect! Puistjes heb ik niet echt last van maar wel een beetje van zwartje puntjes en vergrote poriën naast mijn neus. Niet opvallend hoor, maar als ik dicht bij de spiegel sta zie ik ze wel :)

Nu het product zelf. De kleur van het product zou ik omschrijven als half wit, half doorzichtig. Zoals de naam al doet vermoeden heeft het een geltextuur. Daar hou ik echt van. Bij crèmes heb ik al snel een vettig en plakkerig gevoel, bij gel totaal niet. De geur is moeilijk te beschrijven. Ik ruik vooral alcohol (denk ik). Liever een product die naar alcohol ruikt maar goed werkt dan een product die ruikt naar bloemetjes of snoepjes maar die niet goed werkt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat ik zo fantastisch vind aan dit product is dat het zo snel intrekt. Na het aanbrengen voel je je huid warm worden en een beetje tintelen. Dat is teken dat het product goed zijn werk doet. Dus niet panikeren als je dit voelt. Ik merkte al een verschil na één keer gebruiken. Spectaculair!  Welk resultaat moet het dan niet geven na één week :D

Sowieso ben ik nu al van plan om het fullsize product aan te kopen. Nog een pluspunt is dat het product niet zo overdreven duur is, want sommige apothekersmerken hebben nogal die neiging. Voor een tube van 30 ml is het ongeveer 10 euro.

16 gedachtes over “Louis Widmer: skin appeal skin care gel

  1. Ik heb van de lijn de Lipo Sol Tonic werkt antibacterieel en is heel goed voor mijn huid. Hij ontsmet en voorkomt denk ik toch wel verdere ontwikkeling van puistjes of zwarte puntjes. Mijn zwarte puntjes zijn de laatste jaren drastisch vermindert op mijn neus.

    Het is een goed product en het gaat lang mee. De Tonic gebruik ik nu al 2 jaar en die is nog half vol!

Geef een reactie

